Kertokaa mammat mitä mieltä tästä
meilla vahan sama..
..tilanne. Hoisin tuttavan lasta (joka on adoptoitu 5 vuotta sitten perheeseen), tytto nyt 7 vuotias.
Minulla oli oma poika myos aina kotona kun tytto on taalla ja leikkivat ihan ok keskenaan vaikka ikaeroa on. Mutta tyttoa siis on kaytetty hyvaksi ennen huostaanottoa ja vaikka ei kuulemma muista mitaan, huomaa sen kaytoksesta etta se ei ole ihan normaali.
Alkoi TOSI paljon hairitsemaan esim. aina kun mieheni tuli kotiin, tytto alkoi kiehnata sen kyljessa, ja tuijottelee suoraan SILLE alueelle! Ja on kuulemma tallainen muillekkin miehille.. ja aitinsa kertoi vasta etta kun tytto oli ollut luokkakaverinsa luona kylassa, oli luokkakaverin aiti yhyttanyt tytot vessasta jossa tama minun tuntema tytto oli riisunut toisen tyton housut ja piirtanyt sille pippelin!
Ei varmaan tarvitse kysya olenko lopettanyt tyton hoitamisen. Joo, kylla olen.
Tata sijaisaitia vaan kay saaliksi kun se ei oikein tieda mita enaa tehda ja mista saa apua. Tuntuu kuulemma etta itse ei enaa parjaa.
kirjoituksesta. Oli tuossa viestiketjussa, jossa mietittiin voiko lapsi leikkiä insestiperheen lapsen kanssa. Tämä kijoitus pisti silmiin ja jäi vaivaamaan tosi pahasti. Siis ainakin minulla tulee hirveä ajatus mieleen eli se, että tätä tyttöä käytetään vieläkin hyväksi. Tuo käyttäytyminen on juuri hyväksikäytetyn lapsen tapa viestittää asiasta. Tämä kirjoittaja ei vaan tunnu tajuavan sitä vaan lapsellisesti syyttää pientä tyttöä. Mitä mieltä muut ovat. Tyttö raukka, jos vielä sijaisperheessä hyväksikäyttöä. Kuka häntä auttaa, jos lähipiiri ei näe puuta pitemmälle..terapeuttiin ja sos. työtekijälle pitäisi tehdä ilmoitus pikaisesti.