Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uusi yrittäjä : )

06.05.2011 |

Hei! Ajattelin kirjoittaa tänne..Olen niin onnellinen kun mies vihdoin ja viimein suostui aloittamaan lapsen yrittämisen.Ollaan oltu yhdessä 2 ja puoli vuotta,asuttu yhdessä vajaan vuoden.Syksyllä olis tarkotus mennä naimisiin. : ) Minä olen lähes 27v ja mies on 32.Mutta siis,mulla on ollut vauvakuume koko yhdessäolomme ajan,mieskin haluaa lapsia mutta on aina sanonut että "joskus myöhemmin".Ja minä olin kärsinyt ja ollut katkera viivyttelystä.Olin jo sopeutunut odottamiseen,kun hän yhtäkkiä alkoi puhua,että nyt ei ole enää mitään estettä! Wohoo! IHANAA..hienoa juuri toukokuussa alkaa yrittämään,kun luontokin herää eloon..saa nähdä tärppääkö pian! En ole käyttänyt mitään ehkäisyä aiemminkaan,keskeytetyllä yhdynnällä ollaan menty..painoindeksi on vähän alhainen,17,5,ja olen kasvissyöjä..lisäksi kuukautiskierto on melko pitkä,mutta säännöllinen,32-38 päivää.Olen kyllä bongannut ovulaation ja tunnistan sen..kaikki pitäisi olla kunnossa.Lisäksi miehelläni on jo 1 lapsi.Jännittää!

Kommentit (2)

1/2 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Tervetuloa piinailemaan helmikuiseen vauvan yrityspinoon, siellä meitä on monta!

t. Enisa84

Vierailija
2/2 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin jännät paikat, ei olla käytetty mitään ehkäisyä enää vuoteen, mutta ei varsinaisesti olla kuitenkaan "yritetty" raskautua :) Lapsi olisi silti tervetullut meillekin. Nyt menkat myöhässä yli viikon ja toivo korkeella josko olis käynyt ihanasti :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla