lento+hotellin varaaminen ilman luottokorttia. Mistä kaikista
paikoista pystyy varaamaan.
ei vaan satu olemaan luottokorttia mutta voisin maksaa verkkopankin kautta suoraan.
Kommentit (6)
Paikan päällä maksettuna hotelli usein tulee hävyttömän paljon kalliimmaksi! Itse varasin hotellin, ja otin vaihtoehdoksi sen että maksan samantien sen pois, koska muuten olisi ollut 100 euroa kalliimpi se hotelli..
Ne voi siis varata muutenkin kuin luottokortilla (mm. Electron ja pankkikortti) ja luottokorttivaraaminen onkin kaikkein kalleinta!
mutta ryanairille kelpaa electron (on toiminut) ja blue1:lle verkkopankki. Hotelleihin netin kautta varattaessa tarvii kyllä usein luottokortin mutta ota yhteyttä esim. sähköpostilla ja varaa ja kysy voitko maksaa käteisellä. Ei ole vielä sellaista hotellia tullut vastaan etteikö olis raha kelvannut.
Hotellinhan voi varata netistä ja maksu vasta paikan päällä ja saat siis siihen hintaan mikä hinta on ollut silloin varatessa.
Paikan päällä maksettuna hotelli usein tulee hävyttömän paljon kalliimmaksi! Itse varasin hotellin, ja otin vaihtoehdoksi sen että maksan samantien sen pois, koska muuten olisi ollut 100 euroa kalliimpi se hotelli..
Sitten joltain hintaseuranta sivulta lennot googlaa esim.lennot+kohdemaa.Hyviä tarjouksia edellisissä matkatoimistoissa ainakin hotellien kohdalla. Älä käytä electronia, nordean visa electron ei ainakaan mulla eilen toiminut.
2 kertaa olen ollut rantalomalla (aurinkomatkat/finnmatkat)
Kerta se on ensimmäinenkin näin:)
Kiitos muuten vastauksista.
Ihme ettei kukaan vielä urputtanut luottokortin puutteesta:)
mutta ryanairille kelpaa electron (on toiminut) ja blue1:lle verkkopankki. Hotelleihin netin kautta varattaessa tarvii kyllä usein luottokortin mutta ota yhteyttä esim. sähköpostilla ja varaa ja kysy voitko maksaa käteisellä. Ei ole vielä sellaista hotellia tullut vastaan etteikö olis raha kelvannut.