Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en aio tehdä mitään äitienpäivän eteen

Vierailija
05.05.2011 |

Tai sen verran tein, että laitoin lapset askartelemaan kortit mun äidilleni. Mutta siinä kaikki, yhtään enempää en tee. Haluaisin täytekakkua ja ettei tarvis siivota, mutta en minä ala itselleni juhlia järjestämään. Järjestän kaikille muille, nyt saa muut järjestää mulle, oli ne sitten mitä oli.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
08.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivosin kuitenkin eilen, mutta kakkua en leiponut, en olisi ehtinytkään.

Nuorin heräsi aamulla seiskalta meidän välissä, seuraavaksi heräsivät vanhemmat lapset (nekin oli ilmaantuneet meidän sänkyyn), odottelin, josko mies nousisi ylös lasten kanssa. Ei noussut, joten nousin itse. Sitten pomppasi mieskin ylös ja haki jostain paperilautasille tuherrettuja kortin räpellyksiä ja sanoi, että piti antaa myös suklaanappeja mutta kun ne syötiinkin eilen. Joo äitienpäiväkukkakin kaivettiin eilen suoraan kaupan muovikassista. Lahjaksikin tuli vautsivau 40 euron lahjakortti naapurin puutarhalle. Viime tipassa siis on räävästy kasaan jotkut kortintekeleet, mustalla tussilla kertakäyttölautasille ja kun ei muuta enää ehdi niin lahjakortti naapurista. Vittu että mua vituttaa koko vitun äitiys. Pesen tänään pyykkiä ja ikkunat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi