Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tekeekö lapset hoidossa äitipuolille äitienpäiväkortteja?

Vierailija
05.05.2011 |

etenkin jos lapsi asuisi isän ja uuden naisen kanssa?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmoittivat, että vievät kortin vain äidille. Ja sitten menivät isoäidin kanssa hautausmaalle ja jättivät äidille kortin siihen kiven vierelle.

Vierailija
2/8 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kenelle haluaa.

Itse olen kysellyt tapauksissa, joissa äitiä ei ole mailla halmeilla jo etukäteen isältä/oheishuoltajalta, että kenelle tehdään kortti. Joskus on tehty äidille ja sen lähetetty, joskus on tehty kortti ja isä on sen "lähettänyt", kun äidin olinpaikasta ei ole tietoa.

Joskus lapsi on tehnyt kortin sekä äidille että äitipuolelle, joskus isoäidille.

Joskus tehty kortti isälle.

Joskus tehty kortti kuolleelle äidille.

Sateenkaariperheissä on tehty kaksi korttia.

Miksi mietit asiaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka asuvat isän sekä uuden naisystävän kanssa, välillä tapaavat vkl äitiään. Äitille kyllä tehdään kortit, mutta mietin odottaako äitipuoli korttia.

Vierailija
4/8 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka asuvat isän sekä uuden naisystävän kanssa, välillä tapaavat vkl äitiään. Äitille kyllä tehdään kortit, mutta mietin odottaako äitipuoli korttia.

minusta äitipuolelle ei tehdä korttia, elleivät lapset itse halua. Se on isän puoliso, ei äiti.

Vierailija
5/8 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän haluaa tehdä kortin äitipuolelle, niin hienoa, jos ei, niin ei sitten. Äitipuolen on siihen tyytyminen.

Työkaverini oli oikein liikuttunut, kun sai isäpuolena isänpäiväkortin "pojiltaan". Hehkutti sitä pitkään. Hänellä on kyllä läheisemmät suhteet noihin poikiin, kuin heidän biologisella isällään.

Vierailija
6/8 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

70-luvulla piti tehdä naapurin sedälle kortti päiväkodissa, kun minulla ei ollut omaa isää kuvioissa, mitähän kasvatusasiantuntijat tästä sanoisivat, itse muistan sen traumaattisena ja hävetti viedä sitä korttia

Vierailija
7/8 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoni lapset tekivät myös isäpuolelleen ainakin oma-aloitteisesti kortit.

Vierailija
8/8 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen muistanut omaa äitipuolta äitienpäivänä ja isänpäivänä isäpuolta. Eikö niin saisikaan tehdä?

Minusta on OK että lapsi tekee vaikka jokaselle perheenjäsenelleen kortin koiraa myöten jos niin haluaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi