Hailakka HAAMU. mitä???
HEI!
eli kakkonen suunnitteilla, ja tein p 29/30 negan, 32/30 negan ja nyt sitten 34/30 hyvin halean haamun(hyvin hyvin hyvin vaaleanpunainen((mutta kumminkin, mieskin huomasi:))
Mutta nyt mietitään mitä tuo meinaa. Esikoisesta pärähti 30/30 kirkkaan punainen viiva samantien ruutuun. kun tuota haamua joutui reilu minuutin oottamaan(tuli kuitenkin testiajan(3min) sisällä..
Onko kokemuksia, voiko noin vaalea tarkoittaa plussaa??
KIITOS :)
Kommentit (5)
Niinhän niissä ohjeissa sanotaan...
Minulla alkoi menkat kuitenkin seuraavana päivänä... Ja edellisen yrityksellä tuli myös "haamu", se oli tosin vaakasuorassa :)
Eli oma luotto näihin ei ole kovin vahva.
Kokeile huomenna aamulla uudelleen. eiköhän se sitten selviä. Toivottavasti tämän haamun kanssa parempi onni kuin itsellä aikoinaan oli.
ja tulos nukkuu nyt tyytyväisenä pinniksessään ;)
Tosin voi olla ikävä kyllä niinkin, että kiinnittymistä ei ole tapahtunut, mutta sen verran on ollut osumaa, että riittävä määrä tarvittavaa hormonia on alkanut erittyä jotta testi sen huomaa.
Toivotaan parasta, testaa parin päivän päästä taas josko plussa on vahvistunut! Tai siis huomenna ja taas ylihuomenna ;)
Mun hailakka haamu muuttui 2 pvän kuluttua kunnon viivaksi ja nukkuu nyt pinnasängyssään :)
outoa vaan kun ei ota selvää.(viimeksi ei ollut sitä ongelmaa)
Tosin menkat on myöhässä sen 4pv, ja yleensä kierto on kyllä täsmällinen(n.yhden päivän heitolla)
Jotakin pientä oirettakin tuntuu puskevan, mutta varmaan vaan kuvittelen :D
Pakko viimeistään vkl testailla jos menkkoja ei näy...
mutta jos tää olisi nytte plussa, niin milläköhän todennäköisyydellä raskaus jatkuisi. oli kuitenkin niin haalea...
Viime helmikuussa oli keskenmeno rv 8. sillon testasin plussan 30/30, plussa oli selkeä mutta ei kuitenkaan niin tumma kuin esikoisessa oli(muistan sen ku tein testiä, ni samantien(virtsaamisen aikana) tuli vahva plussa :D
Ajattelin jos näin haalea haamu viittaa myös siihen ettei kaikki ole hyvin.. :/ no aika näyttää :)
onneks olkoon! Mulla on ollut kahdessa raskaudessa myöhäisen ovulaation takia juuri noin, testaa parin päivän päästä uudestaan ja saat kunnon plussan