Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gallup karppaajille

Vierailija
04.05.2011 |

Oon päättänyt alottaa, mutta tahtoisin muutamaan juttuun selkeät vastaukset, etten heti luovuta. Mietin itseni tuntien tuota luovuttamista, koska laihtuminen mielessä tän homman alottaisin ja mulla on tapana heittää hanskat tiskiin jos tuloksissa kestää turhan kauan. Heti kun näkyy edes pientä muutosta niin se motivoi liikkumaan jne. Kiitos jos jaksat vastata :) Olet nettiä selaillut ja tiedän karppaus.info sivuston, mutta tahtoisin kuulla miten teillä on mennyt.

1. Kuinka nopeesti katosi hiilarihimo ja ylipäätänsä nälän tunne?

2. Jos rakastat/rakastit leipää, oletko syönyt karpatessa ruisleipää? (siis RUISleipää ilman mitään ruisvehnäseoksia) Vaikuttiko se mitenkään?

3. Laihduttaessa mitkä oli hiilarimäärät suunnilleen per päivä?

4. Miten nopeesti alkoi paino tippumaan ja sentit lähtemään? Laihduitko vaan karppauksesta johtuen vai liikuitko samalla paljonkin?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon päättänyt alottaa, mutta tahtoisin muutamaan juttuun selkeät vastaukset, etten heti luovuta. Mietin itseni tuntien tuota luovuttamista, koska laihtuminen mielessä tän homman alottaisin ja mulla on tapana heittää hanskat tiskiin jos tuloksissa kestää turhan kauan. Heti kun näkyy edes pientä muutosta niin se motivoi liikkumaan jne. Kiitos jos jaksat vastata :) Olet nettiä selaillut ja tiedän karppaus.info sivuston, mutta tahtoisin kuulla miten teillä on mennyt.

VIIKOSSA KATOAA HIILARIHIMOT.

2. Jos rakastat/rakastit leipää, oletko syönyt karpatessa ruisleipää? (siis RUISleipää ilman mitään ruisvehnäseoksia) Vaikuttiko se mitenkään?

iTSE OLEN TEHNYT SIEMENLEIPÄÄ KARPPAUS.INFON OHJEIDEN MUKAAN.

pIDIN NE AIKA PITKÄÄN ALLE 20G / PVÄ

4. Miten nopeesti alkoi paino tippumaan ja sentit lähtemään? Laihduitko vaan karppauksesta johtuen vai liikuitko samalla paljonkin?

VIIDEN EKAN VIIKON AIKANA TIPPU 10KG JA SITTEN LISÄSINKIN HIILAREITA JO ETTEI TIPU ENEMPÄÄ. (PAINOIN TUOLLOIN 58KG JA OLEN 170CM)

Vierailija
2/8 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Parissa päivässä. Kyllä välillä vielä (5kk takana) humahtaa sellainen himo päälle, mutta se on todella nopeasti poissa.

2. En ole.

3. Pari kuukautta alle 20g/päivä. Nyttemmin 20-50g. En ole laskenut vähään aikaan, sillä keittiössä ei ole juurikaan korkeahiilarisia tuotteita.

4. En pahemmin liiku. Istun töissä päivät pehvallani ja kävelen työ- ja kauppamatkoja. Senttejä lähti jo ensimmäisen viikon aikana, mutta eiköhän ne menneet turvotuksen poistumisen piikkiin. Kolmisen viikkoa, niin alkoi mieskin huomaamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nälän tunnetta ei pitäisi tulla lainkaan, tämä ei ole mikään kitudieetti. Söin ihan aluksi tottumuksesta neljä ateriaa, mutta huomasin, että se on liikaa.

Hiilarinhimoja ei tullut alussa lainkaan. Myöhemmin niitä on tullut sen jälkeen, kun olen syönyt hiilaria paljon. En viitsi nirsoilla kylässä ja sen jälkeen on aina noin kolmen päivän ajan himoa hiilareihin ja yleensäkin enemmän nälän tunnetta.

Vaikuttaa samoin kuin muu hiilari. Olen aina rakastanut kunnon ruisleipää, mutta kun söin sitä vähän aikaa sitten kuukausien tauon jälkeen, se ei ollutkaan kovin hyvää. Omaan hiilarimäärääni mahtuisi pala Uotilan leipää tai hapankorppua. Söisin ne runsaan rasvan kera. Kannattaa olla syömättä ateriaa, jonka energiasta suurin osa tulee hiilareista. Hyvä aamupala olisi siis hapankorppu, reilu määrä voita ja pari kananmunaa ym, huonossa olisi vain sitä leipää.

20-70 g, tavallisimmin (ja tavoite) 30-40 g

En liikkunut enempää kuin tavallisesti. Senttejä lähti heti vyötäröltä monta ja kroppa kiinteytyi. Laihdutusvauhti on ollut 0,5 kg/viikko. En halua vaihtaa vanhaan kun olen tavoitepainossa. Maltillinen tahti ei haittaa, kun laihdutus vaatii tuhat kertaa vähemmän itsekuria jne. kuin aiemmissa menetelmissä. Tämä on helppoa ja kivaa.

Vierailija
4/8 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdin tuosta kysymyslistasta kahvin. Mitenkäs sen kanssa? Mustana juon ja pari kuppia ois aamuisin ihanaa voida juoda!

Vierailija
5/8 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raivokohtauksiahan tuo karppaaminen aiheuttaa, kun samalla urheilee päivässä sen parituntia.

Nälkää ei tunne, mutta vitutus on lähinnä psyykkistä. Hermot meinaa mennä kokoajan ja lihakset tärisee, tuntuu voimattomalta vetää punttia ilman sokereita. Autoilu on aivan mahdotonta. Tulee tööttäiltyä ja irvisteltyä liikenteessä. Normaalisti en sitä tee. Tiuskin lapsille ja vaimolleni.

Paino tosin putosi 4 viikon aikana 6kg.

En suosittele kenellekään. Hermot ei kestäneet sitä. Ratkesin 6 viikon kohdalla sokerikermakahviin. Sitten vedinkin kroisantteja ja patonkia makuvoilla. Meni pari viikkoa normaalilla entisellä ruokavaliolla ja painot tulivat takasin.

En usko että karppaaminen on mitenkään järkevä laihdutuksen muoto niille joille liikunta on henki ja terveys. Jaksan paljon paremmin nyt.

- Vehnä kunniaan -

Vierailija
6/8 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon kahvia mustana ja kerman kanssa. Vitutusta ei ole ollut, mutta liikun vain suositusten vähimmäismäärän.

Vierailija
7/8 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hengenvaarallista karpata ja urheilla samalla.

Karpatessa voi harrastaa kevyttä liikuntaa korkeintaan kolmesti viikossa yhteensä 3h.

Joillekin sekin on liikaa.

Karppaus on laiskojen tapa laihtua.

Vierailija
8/8 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vaikka tässä miten suunnittelen, että kun vähän tuloksia näkyy niin vois alkaa liikkumaan edes vähän, niin voin veikata että se urheilu on melko minimaalista. Että älä huoli urheilijamies, en muutu hulluksi akaksi :D

Hyvä että sitä kahvia voi juoda!

Mielelläni kuulen kyllä enemmänkin tuloksia ja aatoksia. Negatiivisiakin :)

Ap