Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsien jälkeen on hiljaista sängyssä, vaikeaa...

Vierailija
04.05.2011 |

On vaikeaa sopeutua tähän. Turhaudun seksuaalisesti. Minulla ei ole mitään haluja vaimoani kohtaa. Mitä kauemmin on hiljaista sitä enemmän ajaudumme erilleen. Tätä pelkäsinkin. 3-kymppisenäkö ihmisen pitää lopettaa seksistä nauttiminen?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalaisia tunteita on muillakin. Lue myös: seksin vähyys miehen näkökulma vol.2. Tilanne on mennyt niin pitkälle, että toivon jo ettei mulla seiso 20 vuoden päästä ihan vaan kostoksi näistä ajoista. Katkeroituminen on pahinta ja pilaa parisuhteen.

Vierailija
2/8 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä syy on kuulemma minussa miehessä. Kovasti olen lukenut kaikki vinkit ja tehnyt urakalla kotitöistä lähtien ja hoitanut muksut kun nainen viettää omaa laatuaikaa harrastuksissa vähintään 3 joskus 5 kertaa viikossa. On tehty safkaa ja oltu oikea feministin unelma, siis tehty miehen työt ja puolet naisten töistä. Aviomiehelle pitäisi riittää sitten loppuillan television katselu ja kerran pari viikossa pyllistys ja pikaiset kun on niin väsynyt aina. Ei ihmekään tuollaisella harrastusmäärällä. Yrittänyt ehdottaa että voisi edes olla seksi yhteisenä harrastuksena mutta ei. Tuntuu olevan trendi aika monessa avioliitossa kun näitä juttuja lukee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää pystyä katsomaan peiliin ja muuttamaan omaa käyttäytymistä. Mutta kun sekään ei auta. Ja edellinen vastaaja juuri kertoi tekevänsä kaiken mahdollisen. Koko seksiaihe on noidankehä, josta on vaikeaa päästä selville vesille. Seksittömyyden takia välit viilenevät ja suhde kuihtuu. Nainen kaipaisi tässä vaiheessa läheisyyttä ja hellyyttä, mies todennäköisesti on niin ladattu ase, että ajatukset karkaa seksiin. Ajatusten karkaaminen puolestaan taas saa naiset puolustuskannalle - mies ei ajattelu muuta kuin seksiä! Kumpa olisikin keino miten naisten ja miesten ajatukset ja fyysiset tarpeet saataisiin selitettyä vastakkaiselle sukupuolelle ymmärrettävällä tavalla.

Vierailija
4/8 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ehdottelen ainakin koko ajan mutta näemmä tyyli on väärä? Kummallista miten nuoremmat tykkää...oma mies ei..

Vierailija
5/8 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ehdottelen ainakin koko ajan mutta näemmä tyyli on väärä? Kummallista miten nuoremmat tykkää...oma mies ei..

En välttämättä itse syty jos ehdotetaan "hässimistä" tms. eikä sellainen oikea pilke silmäkulmassa vaan ennemminkin ilkikurinen virnistys. Tietysti on mahdollista, että mä tulkitsen asian väärin eikä vastapuoli osaa luontevasti muuten puhua asiasta.

Kumpa mullekin ehdoteltaisiin säännöllisesti..

Vierailija
6/8 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljaisuus tulee kylläkin minun puoleltani. En halua vaimoani. Lapsiperheseksi on perseestä. Ennen se jotenkuten onnistui, kun oli vai yksi lapsi. Pitääkö tässä odottaa, että muuttavat pois kotoa, niin saa sitten 5-kymppisenä alkaa rietastelemaan, ellei ole heittänyt veiviä ennen sitä.

Vierailija
7/8 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko vaimosi lihonut, ruma, masentunut? Mitä? Kerro! Itse olen nainen, enkä jaksa seksiä mieheni kanssa, ei vaan huvita. 15v yhdessä.

Vierailija
8/8 |
05.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen vaimon tarvitse olla ruma, lihonut, masentunut tms. Se vie halut vaimoon jos se vaimo ei huomioi mitään muuta lasten saamisen jälkeen kuin ne lapset. Kun miehestä tulee se välttämätön paha ja ainoastaan taloudellisen varmuuden ylläpitäjä, ei se mies kovin haluttavaksi itseään tunne ja se sitten kääntyy myös sitä vaimoa vastaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi