Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onneksi minulla ei ole oikeutta eikä velvollisuutta hakea lapsiani päiväkodista.

Vierailija
04.05.2011 |

En halua muutosta käytäntöön, että lapset annetaan päiväkodista vain isälle tai mummolle.

Jos saisin oikeuden hakea lapseni, alkaisi lasten isä viipyä ylitöissä, ilmoittaa asiasta vasta paria tuntia ennen ja hän alkaisi jäädä työpäivän jälkeen kuntosalille tai työpaikan sählytreeneihin enkä minä pääsisi enää menemään ja tulemaan ilman että hommaisin lapsenvahdin.

Kun ei ole oikeuksia, ei ole myöskään velvoitteita.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vitut mä missään salilla käyn, karaokebaarissa on häppäri klo 16-18, sinne mä joka ilta suuntaan enkä ehdi kakaroita tarhasta hakemaan.

Jos muutan, muutan poliisiautolla, kun olen polttanut kaikki tavarani pihalla.

Vierailija
22/24 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vitut mä missään salilla käyn, karaokebaarissa on häppäri klo 16-18, sinne mä joka ilta suuntaan enkä ehdi kakaroita tarhasta hakemaan.

Jos muutan, muutan poliisiautolla, kun olen polttanut kaikki tavarani pihalla.

Käykö se urheilemassa sillä mahalla?Vai sitä mahaa pois???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuta sossusta anelemaan, mieluummin otan häädön ja poltan kunnon juhannuskokossa tavarat pihalla.

Eiköhän sitten joku täysihoitopaikka järjesty, ainakin viikoksi tai kahdeksi kun sen teen.

Vittu, mua ei sossu enää juoksuta.

Vierailija
24/24 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se muka huomennakin lenkille menossa ja mua värvää lapsenvahdiksi.

Jos hakisin kakaroita, ukko pelais sählyä ja kävis juoksulenkillä 3 krt viikko, vaan enpä suostu lasten hakijaksi, hommatkoon vaikka äitinsä siihen tehtävään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi