Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miesystävä kuristi minua vappuna,

Vierailija
04.05.2011 |

ja olen niin järkyttynyt asiasta, että pelkään liikkua julkisilla paikoillakin.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai jätit miehen ja teit hänestä rikosilmoituksen?

Vierailija
2/5 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksesta tiedän, että ei tule kuin pahenemaan, voimia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ystävän mies pahoinpiteli ystävääni eikä vieläkään ole jättänyt miestä. Nyt ei ole pahoinpidellyt fyysisesti, mutta henkisesti kyllä. Haukkuu ja mustamaalaa ystävääni myös lasten kuullen. Soitin vappuna ja hirveä kalatus kuului taustalta. Sanon aina ja vastakin, että meille voi tulla, jos hätä on sellainen. Ottaa lapset ja tulee. Mutta ei, sitä on niin voimaton kun ei voi auttaa.

Vierailija
4/5 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapaus on ap:n kohdalla ensimmäinen, hänellä voi olla voimia tehdä asialle jotakin.

Jos kuristamisen jäljet vielä ovat kaulalla näkyvissä ne kannattaa kuvata ja jättää poliisille rikosilmoituksen yhteydessä. Kannattaa myös ottaa yhteyttä mahd. todistajiin. Jos omatoimisesti tekee jotain, se auttaa toipumaan. Uhriksi ei pidä jättäytyä.

Alkoholilla lieni osuutta asiaan? On se kumma, että suomalaiset ei osaa juhlia ilman ördäämistä ja väkivaltaa, argh!

Mun ystävän mies pahoinpiteli ystävääni eikä vieläkään ole jättänyt miestä. Nyt ei ole pahoinpidellyt fyysisesti, mutta henkisesti kyllä. Haukkuu ja mustamaalaa ystävääni myös lasten kuullen. Soitin vappuna ja hirveä kalatus kuului taustalta. Sanon aina ja vastakin, että meille voi tulla, jos hätä on sellainen. Ottaa lapset ja tulee. Mutta ei, sitä on niin voimaton kun ei voi auttaa.

Vierailija
5/5 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavan kerran voidaan lukea sinun tapauksesta varmaan päivän lehdestä kun mies on vihdoin onnistunut missiossaan.

Säälittäviä nämä alistuvat naiset!