Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Seksiorja"

Vierailija
03.05.2011 |

Miltä naiset tuntuisi ajatus, jos saisitte nuoremman miehen yksityiskäyttöön ja koulutukseen. Opettaisitte kokemattomalle miehelle sen, mikä teistä tuntuu parhaalle. Itsekkäästi. Poika olisi kokonaan omistettu teille, mutta itse olisitte muualla naimisissa tai muuten vain vapaus toisiin rakastajiin.

(fantasiani vuosien takaa naisten sekusaalisesta ylivallasta ei vain häivy. M40)

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en halua alkaa opettaa ketään, haluan mieluummin osaavan miehen, joka tietää mitä tekee ja minä saan vain nauttia : )

Vierailija
2/9 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"en halua alkaa opettaa ketään, haluan mieluummin osaavan miehen, joka tietää mitä tekee ja minä saan vain nauttia : )"

Ymmärtää kyllä, ettei tahdo opetukseen ryhtyä mutta asenteella, että tahtoo vain nauttia osaavan miehen käsittelyssä on juuri se syy miksi tuonkaltaiset naiset ovat aina ja uudelleen kierroksessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain itselleen yksityiskäyttöön varatun nuoren rakastajan opettamisella (=kertoo mitä ja miten haluaa tämän tekevän) saa pienellä vaivalla kunnon hyväntekijän.

Vierailija
4/9 |
04.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten niin aina ja uudelleen kierroksessa ? Mulla on ollut sama kumppani 25 vuotta, olemme todellakin oppineet lukemaan toinen toistamme ja nautinto on jotain sellaista, mitä ei miltään nuorelta oppipojalta saisi.

Vierailija
5/9 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset ei tartu tilaisuuteen. Ei orja ole seksiä himoava kummajainen. Orja arvostaa omistajaansa, joka pitää huolta omaisuudestaan.

Vierailija
6/9 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nymfomaanit ovat kamalia. En jaksaisi olla kovinkaan pitkään seksiorja. Käytössäni on joku sindalfine potenssilääke, kerran kohdalleni sattui nainen joka oli nymfomaani. Piti naida sen illan aikana kuusikertaa voi helvetti kun oli kyrpä kipeä, olen kyllä jälkeenkinpäin käynyt nussimassa häntä vaikka tiedän mihin kiputilaan kyrpäni menee.

Vierailija
7/9 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 14:27"]

Nymfomaanit ovat kamalia. En jaksaisi olla kovinkaan pitkään seksiorja. Käytössäni on joku sindalfine potenssilääke, kerran kohdalleni sattui nainen joka oli nymfomaani. Piti naida sen illan aikana kuusikertaa voi helvetti kun oli kyrpä kipeä, olen kyllä jälkeenkinpäin käynyt nussimassa häntä vaikka tiedän mihin kiputilaan kyrpäni menee.

[/quote] Minulla on yksi kokemus nymfomaanista ja kokemus on tosi mieluisa. Hän oli ihana ystävä. / vilivallaton

Vierailija
8/9 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 15:36"]

[quote author="Vierailija" time="22.11.2014 klo 14:27"]

[/quote] Minulla on yksi kokemus nymfomaanista ja kokemus on tosi mieluisa. Hän oli ihana ystävä. / vilivallaton

[/quote]

Miten niin oli?. Kyllä tämä minunkin nymfomaani on hyvä ystävä, monilla on luulo siitä että he eivät muuta teekkään kun naivat. Tämä minun ystävä on töissäkäyvä ja päältäpäin ei hänen mielihaluja huomaa, mutta sängyssä hän on peto. Todella irstas minun makuuni.

Vierailija
9/9 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

muna pillu ah ah muna pillu ah ah

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän