Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä eri syistä johtuen mies ei halua vaimoaan koskaan?

Vierailija
03.05.2011 |

Ei petä, ei runkkaa, toivoisin että tekisi edes toista niin en kokisi häntä ihan "friikiksi".

Hormonitasot kunnossa joskaan ei huiput mutta kuitenkin.

Ei sen kummempaa stressiä eikä ainakaan 24/7.

En ole tyyliin sotanorsu (tosin voihan todella isoakin ihmistä haluta ja kokea hänet viehättävänä) enkä myöskään lahna tai "papalarit päässä la-iltana saunna jälkeen pimeässä"-tyyppiä.

Kokeilunhalun yms puutteestakaan ei voi syyttää.

Missä siis vika, mikä mättää?? voiko toiseen ns kyllästyä niin täydellisesti ettei halua oikeastaan ikinä?

Että sivuuttaa oman seksuaalisuutensa täysin?!

Mies halusi minua viimeksi tammi-tai helmikuussa ja nyt toukokuu..3-6kk tauot aivan tavallisia ja varsinkin toistuvia.

Näin ollut ainakin 6v ajan.

Toisipa arki edes mahdollisuuksia pettämiselle niin kokisin joskus sen että minua halutaan, tosin enpä tiedä pettäisinkö silti, idiootti uskollinen ja mieluummin kärsivä nainen:/

En vaan voi uskoa että elän tällaisessa liitossa ja suhteessa, parhaat vuoteni menevät aivan hukkaan.

:´´(

N35

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

omalla vaimollani on järkyttävä läskimaha.

YÖÖK !

Vierailija
2/17 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon että tottakai voi menettää kiinnostuksen kokonaan. Pitemmän ajan kuluessa toisessa voi ärsyttää pienetkin asiat jotka sitten vie myös sen innon petipuuhiin. Itsellä ainakin jos vaimo nalkuttaa vähän väliä jostain niin aivan varmasti painun pehkuihin aiemmin tai myöhemmin ja hoitelen vaikka pahimmat puutteet käsipelillä. Turha odottaa että saisi kyrpää sinä päivänä.

Nosta mirri pöydälle ja kysy miksi ei halua silitellä, sano että mirri kaipaa useammin hoitoa tai lähtee etsimään vieraita kolleja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On yllättävää miten paljon naisia on parisuhteessa missä ei saa riittävästi seksiä. Olen monesti miettinyt että se on toisinpäin että miehet vonkaa ja lopputuloksen tietää...

Omakohtaisena kokemuksena voisin tähän tilanteeseen sanoa että tilanne on vaikea. Hetkellisiä syitä voi aina olla mutta pitemmällä ajan jaksolla pitäisi olla "jonkinlainen rytmi", joillakin aktiivisempi kuin toisilla. Täytyy olla toista kohtaa tunteita ja intohimoa :) Hyvästä ja ihanasta seksistä en koskaan kieltäityisi väsymyksen takia...tai sitten olen todella väsynyt ja niitä on harvoin! :)

Kannattaa ehdottomasti puhua miehesi kanssa asiasta rakentavasti. Toisista ei kannata etsiä syitä tai se että miksi ei halua! vaan ennemmin mitä voisitte tehdä seksi elämän parantamiseen. Epäilen että miehesi kokee tämän "puutteen" samalla tavalla mutta ei uskalla tehdä avausta. Kannattaisi parantaa laatuun ja aikaan kuin määrään....kerrat lisääntyy varmasti laadun myötä.

M36

Vierailija
4/17 |
25.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ihan sama juttu, viimeksi helmikuussa, yleensä menee ainakin puoli vuotta, nykyisin kerrat vain harvenee, en enää jaksa vongata, mies ei ikinä tee aloitetta, nyt alan jo olla tähän selibaattiin todella kyllästynyt. Aikaisemmissa

liitoissa mies on ollut aina kimpussa.

Vierailija
5/17 |
25.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tilanne ei kuitenkaan vielä ole se, että olisi kuukausien taukoja, mutta esim. nyt on pari viikkoa. Ja se on paljon. Turhautuessa seksihalut haluaa siirtää mielestään johonkin muukun aktiviteettiin, koska seksiltä ei saa henkisesti sitä mitä haluaisi. Tilanne kärjistyi pari vuotta sitten ja vaimo petti. Ei saanut tarpeeksi huomiota yms. aivan kuten sinä nyt. Se jokin yhteys mikä meillä vielä oli, vaikkakin hiipuneena loppui kuin seinään. Silloin kaikki muuttui. Tuollainen hairahdus voi tuntua monesta tosi pieneltä asialta, mutta minkäs minä sille voin, että se vaikuttaa tällä tavoin?

Miksi ette voi erota? Sano miehelle, että tilanteen on muututtava puolessa vuodessa. Muutatte sen yhdessä tai erikseen. Jos näin ei käy, niin ero tulee. Mitä luulet saavuttavasi jos petät, vaikka ei teillä mitään parisuhdetta tunnu olevankaan enää. Mitä järkeä asua vapaaehtoisesti kämppiksinä?

Eräs asia, johon ongelmat tavallaan kiteytyvät on se, miten vaimo puhuttelee minua. Olen hänelle "iskä". Viimeistään se kertoo minulle, missä jamassa suhteemme on ja mikä on minun roolini perheessä. Pitääkin ottaa asia puheeksi. En aio kuunnella iskäksi nimittelyä oman vaimon suusta, en kotona enkä kaupassa. Naurakaa vaan.

voiko toiseen ns kyllästyä niin täydellisesti ettei halua oikeastaan ikinä? Että sivuuttaa oman seksuaalisuutensa täysin?! Mies halusi minua viimeksi tammi-tai helmikuussa ja nyt toukokuu..3-6kk tauot aivan tavallisia ja varsinkin toistuvia. Näin ollut ainakin 6v ajan. Toisipa arki edes mahdollisuuksia pettämiselle niin kokisin joskus sen että minua halutaan, tosin enpä tiedä pettäisinkö silti, idiootti uskollinen ja mieluummin kärsivä nainen:/ En vaan voi uskoa että elän tällaisessa liitossa ja suhteessa, parhaat vuoteni menevät aivan hukkaan. :´´( N35

Vierailija
6/17 |
25.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lakkasin haluamasta vaimoani. Emme vaan sopineet pedissä yhteen ja kun vielä fyysinen atraktiivisuus katosi, niin se oli sitten siinä. Ne kenen kanssa seksi oli upeaa olivat yleensä koulutuksellisesti keskiasteen tyttöjä ja eivät oikein vaimomatskua pääkopan puolesta.

Vierailija
7/17 |
25.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten ei halunnut minua. Seksiä sain useimmiten, jos vain halusin, mutta se oli innotonta ja yksipuolista. Ehtona yleensä oli että, minä teen kaiken "työn". Vaimo ei ikinä itse tehnyt aloitetta eikä mitenkään ehdottanut seksiä. Seksissä toistui sama vakio kaava, jonka tarkoituksena oli vain minun paineiden purkaminen. Vaimo ei ollut edes mitenkään kiinnostunut saamaan tyydytystä itselleen.

Jotenkin tilanne liukui siihen etten nähnyt vaimoani enään seksuaalisena olentona ja halut häntä kohtaan katosivat. Aluksi olin siitä aika katkera, mutta aikaa myöten tilanteeseen tottui.

Nykyään jos näen vaimossani jotain eroottista, käännän katseeni pois jotten turhaan kiusaa itseäni.

M42

Vierailija
8/17 |
25.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä on moneen junaan ja syy voi olla mikä tahansa taivaan ja maan välillä.

Jos rakastelu ei ole enää rakastelua niin se muuttuu seksiksi ja sitten fyysiseksi pakkotoiminnoksi. Monessa ketjussa on todettu, että aivot on naisen tärkein sukupuolielin. Miehellä kyllä yleensä seisoo ja himottaa tilanteessa kuin tilanteessa, mutta krapula on kova, jos suhteessa huokuu, että seksi on rakastelua vain toiselle osapuolelle eikä ole intohimoa toista kohtaan. Tästä ei ap:n mukaan kuitenkaan olisi kysymys.

Lisäksi olisi hyvä tsekata, että mättääkö joku pitkään jatkunut "pieni" asia, jossa on nyt tullut iso ongelma. Esimerkiksi jos vaimoke nukkumaan mennessä aina pistää kosteusvoiteet ja silmänalusvoiteet niin pelkka hajukin voi yököttää ja viedä miehen halut pois. Joku tuon tasoinen juttu voi lopullisesti tappaa halut, jos suhde on ollut pitkään kituva ja siinä on ääneen sanomattomia ongelmia.

Eli jos kyseessä ei ole terveysjuttu tai muu helppo selitys, niin kyllä mies kommunikoi tuolla seksiasialla. Niin uskomattomalta kuin se kuulostaa, niin suurelle osalle miehiä suhteen pitää olla muutenkin kunnossa, että seksi maistuu ja siitä saa riittävää tyydytystä.

Vierailija
9/17 |
25.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteen alkuvuosina minua ei häirinnyt mieto paskan haju, mikä nousee paperilla pyyhitystä persvaosta, kun panee takaapäin. Tuskin se perse sen likaisempi nykyään on, mutta vie tunnelman todella herkästi. Samaten pahan hajuinen hengitys. Aivan kuin sekin olisi muuttunut. Naurettavaa. Suhdetta takana yli 10 vuotta.

Esimerkiksi jos vaimoke nukkumaan mennessä aina pistää kosteusvoiteet ja silmänalusvoiteet niin pelkka hajukin voi yököttää ja viedä miehen halut pois. Joku tuon tasoinen juttu voi lopullisesti tappaa halut, jos suhde on ollut pitkään kituva ja siinä on ääneen sanomattomia ongelmia.

Vierailija
10/17 |
25.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni sellainen tilanne että olen 28 vuotias mies eikä seksi yksinkertaisesti vain kiinnosta, ei sitten yhtään, ei missään muodossa, ei kenenkään kanssa.

En ole jaksanut miettiä mitään hormoni juttuja koska tilanne ei minua haittaa, jää aikaa muuhun. Tiedän ettei tämä ole normaalia, mutta minkäs teet.

Vierailija
11/17 |
25.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo haluaisi kyllä seksiä, mutta minua ei kiinnosta hänen kanssaan. Seksin miettiminen vie ihan turhaan energiaani. Välillä tunnen olevani kuin sairas, kun en saa tyydyttävää seksiä.

Itselläni sellainen tilanne että olen 28 vuotias mies eikä seksi yksinkertaisesti vain kiinnosta, ei sitten yhtään, ei missään muodossa, ei kenenkään kanssa. En ole jaksanut miettiä mitään hormoni juttuja koska tilanne ei minua haittaa, jää aikaa muuhun. Tiedän ettei tämä ole normaalia, mutta minkäs teet.

Vierailija
12/17 |
26.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:lle

Mies jolla on hormonitoimintaa hiukankin jäljellä, ruiskii lakanoihin jos ei runkkaa! Oletko tuosta aivan varma?

Oletko omistushaluinen vaimo? Anna miehellesi siimaa ja salli hänelle omatkin menot, sillä jos olette kasvotuksin koko vapaa aikanne, niin olet saattanut alkaa tuntumaan hänestä niinkuin olisit hänelle sisko ja siskojahan ei normaali kaveri pane, eikä tämä ole vitsi!

Veikkaan, että kaikki pienet jutut ovat alkaneet ärsyttämään ja tuossa suhteessa saattaa olla enää lapset siteenä, tai sitten laiskuus eroamisen aiheuttamaan työhön. Antakaa toisillenne viikon loma ja käske hänen menemään vaikka lappiin kavereiden kanssa. Sitä alkaa vaan joskus toisen naama vituttamaan, kun sitä katselee joka päivä, ei teilläkään ole välttämättä sen suuremmasta kyse.

Kommentteja miten muut hoitavat tuon jutun?

Olisiko tämä sopiva rytmi, minulle tälläinen riittäisi:

Vuodessa:

2-3 viikonloppua erikseen + hajanaisia ryyppy launtaita n.4-8kpl/vuosi, yhteensä siis alle 10 viikonloppua yli 50:stä, ei ole mielestäni paljon, jos sillä pelastaa parisuhteen.

3 Vuoden välein viikko lomaa toisen naamasta?

Ja jos sitä siimaa on, niin se saunailta saattaa jäädä käyttämättä, kunhan mies tiedostaa, että siihen olisi mahdollisuus.

Kiihkeimät parisuhteet olen huomannut tapauksissa, joissa mies on viikon välillä pois, esim, merivartijana, pääsee näet ikävä välillä kummallakin yllättämään. Poissaoloista tulee kylläkin muita ongelmia, mutta seksin vähyys ei ole ollut kenellekkään ongelma.

Vierailija
13/17 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...on loistava tilanne! Pääsee ryyppäämään kavereiden kanssa, jos haluaa (lähtee harvoin), vaimo antaa ja ottaa avosylin vastaan, kun tulee kännissä kotiin. Pysyy tyytyväisenä eikä ole tarvetta pettää. Itse en pääse koskaan, ja jos joskus lähden, siitä seuraa hirveä myrsky seuraavana aamuna ja sen jälkeen kolmen viikon mykkäkoulu ja mökötys. Mies tarvitsee seksiä (2-4 kertaa viikossa), arvostusta ja siimaa. Jos aina vain valitetaan ja haukutaan ja seksiä saa naama norsunvitulla, kun oikein ruinaa, niin kyllä alkaa parempaakin yrittävää vituttaa.

Vierailija
14/17 |
27.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...on loistava tilanne! Pääsee ryyppäämään kavereiden kanssa, jos haluaa (lähtee harvoin), vaimo antaa ja ottaa avosylin vastaan, kun tulee kännissä kotiin. Pysyy tyytyväisenä eikä ole tarvetta pettää. Itse en pääse koskaan, ja jos joskus lähden, siitä seuraa hirveä myrsky seuraavana aamuna ja sen jälkeen kolmen viikon mykkäkoulu ja mökötys. Mies tarvitsee seksiä (2-4 kertaa viikossa), arvostusta ja siimaa. Jos aina vain valitetaan ja haukutaan ja seksiä saa naama norsunvitulla, kun oikein ruinaa, niin kyllä alkaa parempaakin yrittävää vituttaa.

Tuo on parisuhteen pahimpia karikoita joka vaikuttaa väistämättä myös seksiin. Toisen menojen rajoittaminen tai niistä nalkuttaminen ja mykkäkoulu on todella pahaa henkistä väkivaltaa. En nyt lähde ruotimaan montako kertaa kuussa tai vuodessa on sopiva määrä, jokainen osaa ne keskustella auki omassa suhteessaan jos kanava on auki edes jotensakin.

Miehenä olin aiemmin kova menemään kavereiden kanssa ja vaimo muksun kanssa kotona oli aika kovilla. Uraputki ja stressi teki sen että oli päästävä tuulettumaan kun kotona ylitöiden jälkeen vastassa ei ollutkaan ymmärtävä ja rakastava vaimo vaan nalkutus ja valitus alkoi samantien kun ovesta pääsi sisään. Ajan kanssa meni niinkin pahaksi että jäinkin jo mielellään ylitöihin ilman syytäkään. Valitettavasti en silloin tajunnut ja kasvoin henkisesti sitten myöhemmin ja muiden lapsien kohdalla yrittänyt korjata tilannetta mutta kyllä se oli niin raskasta aikaa että vaimo jaksaa muistuttaa vieläkin noista ajoista katkerana ja varsinkin riitojen aikana.

Nykypäivänä vaimo sitten juoksee omissa menoissa ja tekee kavereiden kanssa ulkomaanreissuja huomattavasti enemmän kuin minä mutta opikseni olen ottanut enkä anna samalla mitalla takas kun tiedän että se vain pahentaisi tilannetta. Jokaisella on tarpeensa ja parisuhde ei toimi jos näitä tarpeita toinen yrittää tukahduttaa. Ja kaikki vaikuttaa loppupeleissä myös mitä ja kuinka usein siellä vällyjen välissä tapahtuu.

Vierailija
15/17 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en halua enään vaimoani. Ei koskaan kehu mitenkään, ei miehenä, ei isänä. Ei tee aloittteita, ei viettele tms osoita mitenkään et haluisi mua. Seksiin suostuu mut ei se tunnu hyvältä, suorittamista. Nyt en halua sit lainkaan. On ollut roolileikkiä, leluja tms. Sanoi niistä et liian monimutkikasta miksei vaan panna. Pankoon jotain muuta, mua ei sen kans kiinnosta.

Vierailija
16/17 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoa tullut, ei huolehdi itsestään. Kokonaisuudessaan ei seksikäs nainen

Vierailija
17/17 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n kanssa identtinen tilanne. Nyt kadun vain, että yritin niin kauan enkä lähtenyt parikymmentä vuotta sitten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme