Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä mieltä miehen käytöksestä?

Vierailija
02.05.2011 |

On puhunut että ostaa 7v pojalle kännykän. Ei ole kuitenkaan ostanut, milloin ei ole rahaa jne. Sitten poika saikin kännykän papaltaan, jolla lojui vanha kännykkä käyttämättömänä. Ajattelin säästää rahaa. Noh pappa oli avannut kännykkäliittymänkin pojalle. Nyt mies vihoissaan minulle siitä että poika sai kännykän ja myös että liittymä on nyt väärä, kun meillä vanhemmilla eri liittymä. =(

Haluaa vaan tehdä minulle pahan olon. Tietää että minulla masennusta.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mutta miten mahdollinen ero sitten masentaa?

Vierailija
2/11 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ne ei edes osaa elää ilman että masentaa!

Yksi ehdotus on että lopetat keskustelun lyhyeen kun päätös jo tehty. Mies meni lupaamaan kännykän vaikka ei ollut rahaa. Ei lapselle näin tehdä:(

Kannattaa lopettaa ton jauhaminen päässä ja suussa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin pitäköön vaan turpansa kiinni. Kyllä lupaukset lapselle on pidettävä. Olisi myös itse siivonnut sen varaston jos avun saaminen on hänelle niin vaikea pala. Otahan ja potkaise sitä ukkoasi nyt kunnolla persiille että miehistyy!

Vierailija
4/11 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä päättelen avauksesta, että mies on yksinkertaisesti lapsellinen ja hänellä on huono omatunto kun ei hoitanut pojalle kännykkää. Kostaa sitten ap:lle. idioottimaista.

Ihan kaikki negatiivisuus, apeus tai pettymys ei ole sairautta.

Ap, jos olet oikeasti masentunut etkä vain alakuloinen ikävän elämäntilanteen takia, niin toivon että olet jo hakenut itsellesi apua.

Vierailija
5/11 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten löydät uuden ihanan ja komean miehen, joka pelkästään hemmottelee sinua ja lastasi suurilla rahavaroillaan, ei koskaan kiukuttele ja ymmärtää sinua aina ja iänkaikkisesti. Niin kaikille muillekin tällä palstalla oleville on käynyt.

Vierailija
6/11 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti on edes exäsi. Jos ei, tee siitä exä.

Vierailija
7/11 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole exä. =(

Vanhempani eivät saa mitenkään auttaa minua missään asiassa. Jos ovat käyneet siivoamassa niin mies suuttuu. Viimeksi siivosivat varaston ja mies suuttui siitä.

Vierailija
8/11 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei vaan miehesikin olisi masentunut? Negatiivisuus on yksi masenuksen oire ja lisäksi tuo ettei saanut aikaiseksi hankittua sitä kännykkää.

Vierailija
9/11 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollainen se on ollut jo vuosia. Ei lisäksi jaksa huolehtia itsestään. Väittää kuitenkin, että ei ole masentunut! Oli illalla hirveä riita jälleen. Juuri vanhemmistani ja puhelimesta. Nyt vaan itkettää. Olisikohan ero parempi.

Vierailija
10/11 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

VÄlillä vaihtamalla paranee. Voimia!

Vierailija
11/11 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei auta, niin ero on paras ratkaisu. Eihän tuollaista tollukkaa kestä kukaan katsoa ja vajoat vain syvemmälle masennukseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä