Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä?! Imetyksen lopettamisesta 3 kk

Vierailija
02.05.2011 |

ja mies sanoi seksin jälkeen, että rinnasta tuli imiessä maitoa. Voiko sitä muka vielä tulla?

Nyt oon pihalla ku lumiukko. :)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta aika epätodennäköisestä, että miehesi tekniikka riittäisi siihen....vauvoilla kun on homma hanskassa....

Vierailija
2/8 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis ihan jos itsekin vaan puristin nänniä. Että ei siihen mitään tekniikkaa tarvittu. Loppuu kyllä aikanaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokaisen imetyksen jälkeen

Vierailija
4/8 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokaisen imetyksen jälkeen

että olen imettänyt kolme lasta ;D

Vierailija
5/8 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

multa on tullut puristamalla _suihkuten_ jopa vuoden imettamisen lopettamisen jalkeen.

Vierailija
6/8 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

prolaktinoomaa eli maitohormonin liikatuotantoa ja sen vuoksi rinnoistani tuli maitoa vielä 4,5 vuotta imetyksen lopettamisesta. Googlatkaa "prolaktinooma" tai "mikro/makroadenoma", niin saatte tietää asiasta enemmän.

Vierailija
7/8 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

multa on tullut puristamalla _suihkuten_ jopa vuoden imettamisen lopettamisen jalkeen.

olen siis tama vastaaja - juuri tuon suihkuamisen takia, mutta ei ollut sita eika edes mitaan hormoneja liikaa, olenpahan vain "kantakirjalehma" ;-). Eli ei kaikilla maitoa suihkuavilla ole sairautta taustalla, mutta toki on aiheellista testata jos maidontulo jatkuu todella kauan...

Vierailija
8/8 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies imee sun nänniä? Kuka oikeasti kesken seksin tahtoo minkäänlaisia mielikuvia imetyksestä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi