Mitä?! Imetyksen lopettamisesta 3 kk
ja mies sanoi seksin jälkeen, että rinnasta tuli imiessä maitoa. Voiko sitä muka vielä tulla?
Nyt oon pihalla ku lumiukko. :)
Kommentit (8)
siis ihan jos itsekin vaan puristin nänniä. Että ei siihen mitään tekniikkaa tarvittu. Loppuu kyllä aikanaan
jokaisen imetyksen jälkeen
että olen imettänyt kolme lasta ;D
multa on tullut puristamalla _suihkuten_ jopa vuoden imettamisen lopettamisen jalkeen.
prolaktinoomaa eli maitohormonin liikatuotantoa ja sen vuoksi rinnoistani tuli maitoa vielä 4,5 vuotta imetyksen lopettamisesta. Googlatkaa "prolaktinooma" tai "mikro/makroadenoma", niin saatte tietää asiasta enemmän.
multa on tullut puristamalla _suihkuten_ jopa vuoden imettamisen lopettamisen jalkeen.
olen siis tama vastaaja - juuri tuon suihkuamisen takia, mutta ei ollut sita eika edes mitaan hormoneja liikaa, olenpahan vain "kantakirjalehma" ;-). Eli ei kaikilla maitoa suihkuavilla ole sairautta taustalla, mutta toki on aiheellista testata jos maidontulo jatkuu todella kauan...
mies imee sun nänniä? Kuka oikeasti kesken seksin tahtoo minkäänlaisia mielikuvia imetyksestä?
mutta aika epätodennäköisestä, että miehesi tekniikka riittäisi siihen....vauvoilla kun on homma hanskassa....