Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voinko olla perhepäivähoitajana (yksityinen), jos oma vauva vasta 3-6kk?

Vierailija
02.05.2011 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saat sit minimiäitiyspäivärahaa vaan. Mut käytännössä voi kyllä olla aika hankalaa, tuonikäiset lapset yleensä vaativat sen verran paljon, että samalla ei jaksa hoitaa muiden kakaria.

Vierailija
2/5 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska olen ennen vauvan syntymää opiskelija.

Minulla on jo kolme lasta ennestään ennen vauvaa ja olen tottunut härdelliin. Yksin vauvan kanssa kotona voisi olla tylsää nykyään. Esikoisen kanssa kaikki oli uutta, nyt kaikki menee rutiinilla.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska olen ennen vauvan syntymää opiskelija.

Minulla on jo kolme lasta ennestään ennen vauvaa ja olen tottunut härdelliin. Yksin vauvan kanssa kotona voisi olla tylsää nykyään. Esikoisen kanssa kaikki oli uutta, nyt kaikki menee rutiinilla.

ap

Ja missä ne sun omat lapset nyt sit on? Sulla ei saa olla siellä kuin yhteensä viisi keraa kuitenkaan.

Vierailija
4/5 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kohtelen muiden lapsia kuin omiani, jos ovat hoidossa. Kaksi-kolme muuta lasta on ihan peace of cake. Meillä on usein muita lapsia hoidossa. Viikottain kolme "vierasta".

ap

Vierailija
5/5 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin sä et voi vaan kohdella hoitolapsia"kuin omiasi" eikä niitä voi olla niin monta akuin luulet jaksavasi, vaan sitä säätelee kasa lakeja ja asetuksia. Googlaa vaikka vähän. Se ei oo ihan noin yksinkertaista, mutta sen sun oman vauvan ikä ei ole tässä kuitenkaan se olennainen kysymys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi