Miten pääsis vähän hiplailemaan ja pussailemaan jonkun vieraan miehen kanssa?
Ei minkäänlaista kokemusta miesten "iskemisestä", mutta nyt olis kamala tarve.
Antakaas vinkkejä!
Kommentit (14)
leikkaa lakanasta 40*40 pala.Kirjoita siihen-ANNAN KAIKILLE-kiinnitä se hakaneuloilla takin selkään.Ja hiplattavaa riittää
hetken jolloin haluamasi mies on juonut alkoholia ja hyvällä tuulella. Sitten vain otat ja suutelet, ja yksi asia johtaa toiseen.
Kannattaa tehdä julkisella paikalla jos et halua varsinaista seksiä vaan vain vähän kevyttä kivaa.
Kun ei mulla ole mitään tiettyä kohdetta mielessä
ap
Kun ei mulla ole mitään tiettyä kohdetta mielessä
ap
rohkeus ens viikonloppuna riittää :D
En tiiä kun oon vähän pyöreäkin ja itsetunto on vähän matalalla, ehkä pitää vaan tsempata ja katsoa mihin se rohkeus tosiaan riittää...
Tietty möllötän seinäruusuna koko illan ja harmittelen sunnuntaina kun mitään en kehdannut yrittää
ap
Kyllä pussit pitää saada tyhjiksi ja paineet pois myös!
itse asiassa luultavasti vielä paremmin kuin tuttujen kesken, kun kaikki ovat jo valmiiksi irti arkielämästään. Mutta itselläni ei ole kyllä kokemusta kuin tutusta miehestä.
Kun ei mulla ole mitään tiettyä kohdetta mielessä ap
Vai onks liian tyrkkyä? Oon muuten kyllä ihan kiltin näköinen, liiankin :/
ei kai niille tarvii heti kertoo että ei pillua heru?
Ja kaula-aukosta. Vähän avoimuutta on hyvä olla, kun ei Tuksuksi mene.
Silti uskon että suora toiminta toimii parhaiten. Miehet innostuvat siitä ajatuksesta että joku nainen haluaa heitä.
Hui ku rupes jännittämään ens viikonloppU!
Katsele silmiin eri miehiä ja vilkuile muka paikan tasoa. Ei ylimielisesti. Varmasti jututtajia riittää (perusmies luulee yksin olevan naisen olevan munan perässä). Kun kiinnostava mies jututtaa esitä aluksi hieman etäistä ja kylmää.. Mies tykkää metsästää.
Miesihminenkin yleensä vähän pelkää lähestyä ventovierasta, ja tylyys on kamalaa siinä tilanteessa!
Mä alan oikeasti kiinnostua miten tässä käy. Voisiko ap tulla sitten kertomaan?
varsinaista yhdyntää et halua?