Vanha remontoimaton, mutta siisti ok-talo kannattaako?
Vai mieluummin kerrostalo? Pieni laina mahdollista, joten ei parempaa ok-taloa saada, ja se olis meidän unelma
Kommentit (9)
Jos on putkiremontoimaton öljylämmitteinen talo niin juoskaa helevetin lujaa ja unohtakaa koko juttu.
kerrostalo houkutti mua mutta...idioottinaapurit auttoivat kummasti valinnassa..
Jos on putkiremontoimaton öljylämmitteinen talo niin juoskaa helevetin lujaa ja unohtakaa koko juttu.
Ei tule mitään yllättäviä putki-/julkisivu-/ikkuna-remontteja
Omakotitalon putket rapautuu siinä missä muidenkin talojen.
Selvittäkää omakotitalon kunto, ihan samoin kuin sen kerrostalonkin. Putket, katto, ikkunat yms. kuluu molemmissa ja korjaustarvetta voi olla. Kerrostalossa ette itse pääse vaikuttamaan, mutta omakotitalossa tarpeellisia remontteja lykkäämällä kusette vain omaan nilkkaanne... Eli jos ei isoon lainaan ole varaa, niin ostakaa sellainen, jossa kalliit remontit on jo tehty niin ei tule yllätyksiä.
Tehtiin kylppäri/saunaremontti ja keittiöremontti. Kaikenlaista pientä pintaremonttia on myös tehty pikkuhiljaa. Olen niin onnellinen tästä talosta!!! :)
Jos haluaa kerrostalon ei ehkä kannata ostaa omakotitaloa olipa se sitten vanha tai uusi.