Minkä ikäisen olette antaneet syödä omenan?
Kommentit (7)
meidän 7 omena puuta oli täynnä omenoita. Että sillon se varmaan oli.
omenaa varmaan jostaikin 4v eteenpäin. Tukehtumistilastojen kärkipaikalla loistaa omena tukehtumisten aiheuttajana, kannattaa varoa pienten kanssa.
Aijaa, meidän kuopus (nro 4) on syönyt kokonaisen omenan alle 1- vuotiaasta. Kuorin sen, koska likka räkii kuoret muuten lattialle.
Mistä tollasia kivoja kuolematilastoja löytyy?
Tarkkaan ottaen ei omenaa, koska sille meillä ollaan allergisia, mutta sellaisen kovan, juuri kypsyneen päärynän. Meillä on pienestä asti syöty paljon sormiruokaa ja lapsi on oppinut syömään tunkematta ruokaa kurkkuun. En toki jätä yksinään syömään, vaan olen itse seurana, jotta voin puuttua tilanteeseen, jos jotain meinaa mennä kurkkuun. Hyvin osaa haukata.
omenaa varmaan jostaikin 4v eteenpäin. Tukehtumistilastojen kärkipaikalla loistaa omena tukehtumisten aiheuttajana, kannattaa varoa pienten kanssa.
kun on niin yleinen hedelma.
siis silloin kun kesällä oli kotimaisia omenoita popsi niitä ihan kuorineen. Koska oli syönyt paljon sormiruokaa en edes osannut pelätä mitään tukehtumisriskiä. Ei kyllä syönyt aivan siemenkotaan saakka. Sinänsä en kyllä ymmärrä miksi olisi isompi riski kun mikä tahansa muukaan hedelmä tms.
9-vuotiaan, 7-vuotiaan.. Itse olen 37 ja olen antanut itselleni luvan syödä kokonainse omenan omasta kädestä..