Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä ikäisen olette antaneet syödä omenan?

Vierailija
23.03.2011 |

Siis kokonaisen omenan omasta kädestä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

9-vuotiaan, 7-vuotiaan.. Itse olen 37 ja olen antanut itselleni luvan syödä kokonainse omenan omasta kädestä..

Vierailija
2/7 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän 7 omena puuta oli täynnä omenoita. Että sillon se varmaan oli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

omenaa varmaan jostaikin 4v eteenpäin. Tukehtumistilastojen kärkipaikalla loistaa omena tukehtumisten aiheuttajana, kannattaa varoa pienten kanssa.

Vierailija
4/7 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijaa, meidän kuopus (nro 4) on syönyt kokonaisen omenan alle 1- vuotiaasta. Kuorin sen, koska likka räkii kuoret muuten lattialle.

Mistä tollasia kivoja kuolematilastoja löytyy?

Vierailija
5/7 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkkaan ottaen ei omenaa, koska sille meillä ollaan allergisia, mutta sellaisen kovan, juuri kypsyneen päärynän. Meillä on pienestä asti syöty paljon sormiruokaa ja lapsi on oppinut syömään tunkematta ruokaa kurkkuun. En toki jätä yksinään syömään, vaan olen itse seurana, jotta voin puuttua tilanteeseen, jos jotain meinaa mennä kurkkuun. Hyvin osaa haukata.

Vierailija
6/7 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

omenaa varmaan jostaikin 4v eteenpäin. Tukehtumistilastojen kärkipaikalla loistaa omena tukehtumisten aiheuttajana, kannattaa varoa pienten kanssa.

kun on niin yleinen hedelma.

Vierailija
7/7 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis silloin kun kesällä oli kotimaisia omenoita popsi niitä ihan kuorineen. Koska oli syönyt paljon sormiruokaa en edes osannut pelätä mitään tukehtumisriskiä. Ei kyllä syönyt aivan siemenkotaan saakka. Sinänsä en kyllä ymmärrä miksi olisi isompi riski kun mikä tahansa muukaan hedelmä tms.