Mitä mieltä olette muslmien suhtautumisesta vähemmistöihin?
Kommentit (5)
tismalleen samalla lailla kuin OSA HEISTÄ suhtautuu vähemmistöihin, ja olen surullinen siitä että katsot että Suomeen pitää tuoda sama vääristynyt tapa katsella maailmaa ja itse sitä aktiviisesti harjoitat.
tismalleen samalla lailla kuin OSA HEISTÄ suhtautuu vähemmistöihin, ja olen surullinen siitä että katsot että Suomeen pitää tuoda sama vääristynyt tapa katsella maailmaa ja itse sitä aktiviisesti harjoitat.
Tuo on siis laki monessa muslimimaassa, sillä ei ole mitään tekemistä sen asian kanssa mitä mieltä ihmiset ovat. Ihmiset on pienestä pitäen opetettu vihaamaan kristittyjä, naisia, homoja, lesboja ja monessa muslimimaassa heidän asemansa onkin lähellä nollaa ja osassa homot tapetaan kuten monessa Afrikan maassa, Iranissa jne.
nyt vaan ei viitsi kovin rakentava olla puheissaan kun katsoo miten raakalaismaisesti ihmisiä teloitetaan naurettavan syyn kuten homouden vuoksi.
Ja nyt sitten hommapersut opettaa meitä täällä vihaamaan mamuja, muslimeja, homoja ja ruotsinkielisiä. Way to go.
vaan näitä kulttuurinrikastuttajia tänne! Kyllä suomalainen veronmaksaja maksaa.