Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä iässä lapsenne ei ole enää halunnut

Vierailija
01.05.2011 |

saunaan vanhempiensa kanssa? Voiko olla ettei sellaista hetkeä tulekaan? Esikoinen on jo 11v ja rinnat selvästi kasvaneet, silti tulee estoitta meidän kanssa saunaan.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

esikoinen on 15v

Vierailija
2/5 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

rinnat alkoi kasvaa..

muistan myös itsekin noin 12v halunneeni yksin saunaan, en siis enää suostunut edes vuotta vanhemman siskoni kanssa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olin esiteini-ikäinen eli noin 12 kun en enää "päässyt" isäni kanssa saunaan koska äitipuoleni ei halunnut.

joskus se voi siis johtua muustakin kuin lapsesta itsestään

Vierailija
4/5 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

15-16 -vuotiaina mutta oikeastaan lähtevät kyllä pyydettäessä yhä saunaan. Täyttävät 16, 18 ja 20. Itselläni oli vähän taukoa joskus 15-20-vuotiaana oan perheen suhteen, mutta varsinkin ylis kolmekymppisenä olen taas saunonut mm. veljieni ja isän kanssa.

Vierailija
5/5 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olin esiteini-ikäinen eli noin 12 kun en enää "päässyt" isäni kanssa saunaan koska äitipuoleni ei halunnut. joskus se voi siis johtua muustakin kuin lapsesta itsestään

kun omaa nuoruuttani muistelen, että en käynyt enää ala-asteen viidennellä tms. vanhempieni kanssa saunassa. Mutta tuliko aloite kuitenkin vanhemmiltani, en itse muista ainakaan mitenkään kieltäytyneeni saunomasta tai arastelleeni.