Missä iässä lapsenne ei ole enää halunnut
saunaan vanhempiensa kanssa? Voiko olla ettei sellaista hetkeä tulekaan? Esikoinen on jo 11v ja rinnat selvästi kasvaneet, silti tulee estoitta meidän kanssa saunaan.
Kommentit (5)
rinnat alkoi kasvaa..
muistan myös itsekin noin 12v halunneeni yksin saunaan, en siis enää suostunut edes vuotta vanhemman siskoni kanssa
itse olin esiteini-ikäinen eli noin 12 kun en enää "päässyt" isäni kanssa saunaan koska äitipuoleni ei halunnut.
joskus se voi siis johtua muustakin kuin lapsesta itsestään
15-16 -vuotiaina mutta oikeastaan lähtevät kyllä pyydettäessä yhä saunaan. Täyttävät 16, 18 ja 20. Itselläni oli vähän taukoa joskus 15-20-vuotiaana oan perheen suhteen, mutta varsinkin ylis kolmekymppisenä olen taas saunonut mm. veljieni ja isän kanssa.
itse olin esiteini-ikäinen eli noin 12 kun en enää "päässyt" isäni kanssa saunaan koska äitipuoleni ei halunnut. joskus se voi siis johtua muustakin kuin lapsesta itsestään
kun omaa nuoruuttani muistelen, että en käynyt enää ala-asteen viidennellä tms. vanhempieni kanssa saunassa. Mutta tuliko aloite kuitenkin vanhemmiltani, en itse muista ainakaan mitenkään kieltäytyneeni saunomasta tai arastelleeni.
esikoinen on 15v