Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oma variaatiosi karppauksesta tms vhh ruokavaliosta?

Vierailija
01.05.2011 |

Itse en tykkää mistään tietyn kaavan noudattamisesta, tahtoisin muokata karppauksestakin omanlaiseni. Miten sinä syöt karppaillen? sinä siis joka ei noudata opuksia ihan pilkulleen? ja syntyykö tuloksia?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lihaa, kalaa, kanaa ja munia paljon enemmän kuin ennen, lisäksi proteiinipatukoita välipalana. Olen VÄHENTÄNYT leivän, pastan ja perunan syöntiä mutta kokonaan en niitäkään ole lopettanut. Myös karkkipäivän sallin itselleni. Vajaassa parissa kuukaudessa tippunut n. 4 kg.

Vierailija
2/3 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkin ajattelin lisätä munia ruokavalioon, ja vähentää pastan ja perunan syöntiä rajusti mutten kokonaan. Leivän voin jättää kokonaan pois,mutta ei sekään absoluuttinen tarvitse olla. Hedelmiä syön joskus välipalaksi..Oletko vaihtanut maitotuotteet täysrasvaisiin,itse en oiken tuosta tiedää..maistuuhan ne hyville mutta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
01.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön ihan kunnon rasvaista juustoa, täysmaitoa en pysty juomaan joten juon kevytmaitoa tai ihan rasvatontakin. Tämän aamun aamupala oli mulla 3 kpl paistettuja munia ja ladoin vielä juustosiivuja siihen päälle :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi