Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tutkimus: Miehet pitävät isoista rinnoista (on linkki)

Vierailija
29.04.2011 |

Mullistava tutkimustulos: miehet tykkäävät isoista tisseistä

Kirjoittanut Varpu Tavi

?Nyt on saatu uusi tutkimus niiden klassikoiden joukkoon, joissa on tutkittu esimerkiksi juoksun vaikutusta hiiren takajalkoihin tai sitä, kuinka pyöräily ylämäkeen väsyttää enemmän kuin pyöräily alamäkeen. Ranskalaistutkijat – kuinkas muutenkaan! – ovat nyt selvittäneet miesten mieltymyksiä naisten rintavarustusten suhteen.

Nicolas Gueguenin johtama tutkijaryhmä Bretagne-Sudin yliopistosta Ranskasta tarttui tähän polttavaan aiheeseen ja teki kenttätutkimuksen. Ensimmäisessä kokeessa 20-vuotias nainen istui nuorten turistien suosimassa yökerhossa. Nainen oli valittu koehenkilöksi, koska miesopiskelijat olivat arvioineet hänen fyysisen viehättävyytensä keskinkertaiseksi, ja koska hänellä oli A-kupit rintaliiveissään.

Koehenkilö piti koko ajan samoja vaatteita, mutta hänen liiviensä kuppikokoa vaihdettiin A:sta B:hen ja C:hen, toisin sanoen hänet muutettiin pienirintaisesta isompirintaiseksi. Naiselle oli annettu ohjeet istua yksin tunnin ajan ilman, että hän otti katsekontaktia kehenkään. Mikäli joku mies puhutteli häntä, hänen piti vastata odottavansa poikaystäväänsä.

Tilastollisesti merkitsevät tulokset osoittivat, että kun naisen kuppikoko oli A, häntä lähestyi 13 miestä. Kun hänen kuppikokonsa muutettiin B:ksi, miehiä oli jo 19. Mutta kun tissit pullahtivat C-kuppikokoon kiinnostuneita oli jo 44. Sama koe toistettiin toisessa yökerhossa, ja tulokset olivat samansuuntaiset.

Toisessa kokeessa sama tyttö liftasi tienposkessa. Aina kun 100 autoa oli ohittanut hänet hän vaihtoi kuppikokoa. Pysähtyjille hän vastasi vain kokeilevansa liftaamista. Tulos: A-kuppien liftarille kyydin olisi tarjonnut 14,92% ohiajavista autoilijoista. B-kuppien kohdalla pysähtyi 17,79% , ja C-kupin rintaliivejä käyttävän naisen olisi ottanut kyytiinsä 24% autoilijoista. Nämäkin tulokset olivat tilastollisesti merkitseviä. Tutkijat havaitsivat, että rintaliivien isompi kuppikoko lisää merkittävästi liftausmenestystä. Muut metodit eivät toimineet yhtä tehokkaasti.

Mutta miehiä on turha ryhtyä soimaamaan sovinistisioiksi, sillä he vain toteuttavat evoluution heille antamaa tehtävää! Miehellä on paineet jatkaa sukua, niinpä miehet on geneettisesti ohjelmoitu valitsemaan naisia, joilla on parhaat mahdollisuudet suvunjatkamiseen. Vastaavasti naiset etsivät partnereita, joilla on mahdollisimman korkea yhteiskunnallinen asema, jotta he voisivat turvata omansa ja jälkeläistensä eloonjäämisen. Tutkijat päättelivät, että miehet liittävät suuremmat rinnat alitajuisesti hedelmällisyyteen, koska kyseessä on niin aidosti feminiininen piirre.

Tutkimuksesta uutisoi fitness-kirjailija ja valmentaja Anthony Colpo blogissaan. Colpon mukaan ranskalaistutkijat ansaitsisivat vähintäänkin Nobel-palkinnon uhrattuaan sankarillisesti aikaa ja vaivaa selvittääkseen tämän ihmiskunnan jatkuvuuden kannalta keskeisen kysymyksen!

Mitäs olette mieltä?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienirintaisten pointteja

-Isorintaiset on läskejä

-Mun mies inhoaa isoja rintoja

-Isorintaisista pitävä mies on tyhmä ja juntti

Isorintaisten pointteja

-Pienirintaiset ovat epänaisellisia

-Pienirintaisista pitävä mies on homo

- Kaikki miehet oikeasti tykkää enemmän isoista tisseistä.

Vierailija
22/30 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään uutta, tuon on tienneet naiset kautta

aikojen, vai miksi muuten olisi keksitty kaiken maailman silareita, pushuppeja, geeliliivejä jne.

Vastaavasti miehen harteikkuus, suuri koko, lihakset jne vetoaa naiseen seksuaalisesti, koska evoluutio ohjaa valitsemaan turvallisen ja vahvan suojelijan kumppaniksi.

Seksuaaliselle vetovoimalle emme voi mitään, se on niin alkukantainen voima, että sivistys on vain ohut pinta sen rinnalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa oli päinvastainen tulos.

Vierailija
24/30 |
08.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa oli päinvastainen tulos.

Oikeesti, itse olen pienirintainen, mutta kyseessä on puhdas biologinen asia, heteromiestä viehättää noinkin feminiininen piirre, kuin rinnat. Ja miksi olisi geelirintsikoita, push uppeja ja silkkareita, jos miehet eivät pitäisi isoista rinnoista? Isot rinnat viestittävät naisellisuutta ja seksikkyyttä.

Vierailija
25/30 |
30.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo terhakkaana????

Vierailija
26/30 |
30.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikojen, vai miksi muuten olisi keksitty kaiken maailman silareita, pushuppeja, geeliliivejä jne.

Vastaavasti miehen harteikkuus, suuri koko, lihakset jne vetoaa naiseen seksuaalisesti, koska evoluutio ohjaa valitsemaan turvallisen ja vahvan suojelijan kumppaniksi.

Seksuaaliselle vetovoimalle emme voi mitään, se on niin alkukantainen voima, että sivistys on vain ohut pinta sen rinnalla.

Vierailija
27/30 |
30.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
28/30 |
30.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

no hehheh, eihän C-kuppi ole vielä edes iso :D

Mulla on 65C ja olen pienirintainen hahahahaaaaa

Oisko vaan niin, että miehet (keskimäärin) pitävät rinnoista.

Vierailija
29/30 |
30.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

no hehheh, eihän C-kuppi ole vielä edes iso :D Mulla on 65C ja olen pienirintainen hahahahaaaaa Oisko vaan niin, että miehet (keskimäärin) pitävät rinnoista.

Tässä se pointti!!!Miehet pitävät RINNOISTA!!!Ei koolla välii,kuhan on tissit!

Vierailija
30/30 |
30.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaverin mies kerran tuli suputtamaan korvaani, että minulla on ihanat rinnat ja hän on aina ajatellut niitä ja ihaillut ja harmitellut kun kaverillani on niin pienet rinnat.

Ja kaverini aina kehuu, kuinka onnellisia ovat. Tietäisipä vain, että miehensä unelmoi minun rinnoista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi