Arvailuja ketkä julkkikset eivät ole vielä tulleety kaapista?
Tiukkapipoiset älkööt vaivautuko arvuuttelemaan!
Kommentit (121)
Eikös Ulla Tapaninen ole tullutkin kaapista?
Tai mikä sen ratsastajan nimi nyt olikaan.
mutta olen nyt katsonut sitä kaamein kämppä ohjelmaa ja se Teuvohan on tosi hauska ja symppiksen oloinen mies :) Ei liittynyt nyt mitenkään aiheeseen, sorry...
mutta olen nyt katsonut sitä kaamein kämppä ohjelmaa ja se Teuvohan on tosi hauska ja symppiksen oloinen mies :) Ei liittynyt nyt mitenkään aiheeseen, sorry...
Teuvo Loman ja Jani Toivola.
Taidat olla niin nuori, ettet tiedä tai muista. Ollut kihloissakin naisen kanssa. Pelkkää hämäystä. Mutta kiva mies kyllä.
vai onko pekka tullut?
Niin ja Tuiskun Antti.
Eikös oo ihan yleisessä tiedos, samoin Tuisku?
on semmoinen kaappisysteemi, että jos joku ei erikseen näyttävästi tunnusta olevansa homoseksuaali, toimittajat kyllä pitävät hänet kaapissa. Tästä kirjoitti Mikko Silvennoinen aikoinaan Zeta-lehdessä.
on semmoinen kaappisysteemi, että jos joku ei erikseen näyttävästi tunnusta olevansa homoseksuaali, toimittajat kyllä pitävät hänet kaapissa. Tästä kirjoitti Mikko Silvennoinen aikoinaan Zeta-lehdessä.
Enpä usko, että joku Marko Paananen mitään salailee, mutta ei ole sen tason julkkis, että parisuhdeasiansa olisivat kiinnostavia, vaikka olisi heterokin.On ihan hyväkin, ettei suhde samaa sukupuolta olevaan ole niin skandaalinkäryistä, että sitä pikkujulkkiksella riepoteltaisiin.
Oma villi veikkaukseni on Vesa Keskinen.
Visa Salojärvi ei ole tullut vielä kaapista...
eikä minulla ole mitään poliittista kantaa, en ymmärrä poltiikasta mitään, en edes äänestänyt.
Mutta on tiedossa että hän opiskeluaikoinaan oli suhteessa toisen miehen kanssa. Se ei ollut mikään julkinen asia (salaisuus), mutta muutaman siitä kuitenkin tiesi ja tunnen tämän toisen vastapuolen joka ei kuitenkaan itse ole asiasta puhunut, mutta muut asiasta tietävät puhuivat siitä silloin n. 15v. sitten.
eikä minulla ole mitään poliittista kantaa, en ymmärrä poltiikasta mitään, en edes äänestänyt.
Mutta on tiedossa että hän opiskeluaikoinaan oli suhteessa toisen miehen kanssa. Se ei ollut mikään julkinen asia (salaisuus), mutta muutaman siitä kuitenkin tiesi ja tunnen tämän toisen vastapuolen joka ei kuitenkaan itse ole asiasta puhunut, mutta muut asiasta tietävät puhuivat siitä silloin n. 15v. sitten.
Ongelmia täytyy olla miehellä, joka on miettinyt häntä lähestyneen homon ampumista päähän.
Antti Tuisku, Master Chefin Risto, Marko Paananen, Sampo Marjomaa, Anna Halonen.