Ripsien pidennys
Onko sinulle tehty sellaiset?
Paljonko maksoivat?
Kauanko kestivät?
Miten niitä hoidetaan?
Muita kokemuksia?
Kiinnostaisi kokeilla!
Kommentit (14)
toisella ilmeisesti huonot, kun joka viikko pitää laitella vähän lisää, jonkun harjoittelijan tekemät. Kannaattaa maksaa niistä, jottei heti huomaa, että on tekoripset.
Tehtiin xtremlashes ja teko maksoi vähän yli 200e. Huollan niitä 3 vkon välein siksi että toisesta silmästäni lähtee niitä nopeammin ja silloin tulee aukkokohtia. Hieron ilm öisin sitä silmää... Jotkut pitävät huoltoväliä 4-5 vk mutta itse en pysty tuosta ed mmainitusta syystä. Huolto maksaa 65-75 e riippuen onko 45 min aika vai tunti. Edullisempiakin ripsiä saa mutta jälki on mielestäni huonoa ja oma huoltajani sanoi korjaavansa niiden jälkiä päivittäin. Xtremelashes valtuutettuja laittajia voit googlaa netistä. Monet väittävät laittavansa niitä mutta eivät ole diblomin saaneita.
Laittajalta saa ripsiharjan jolla voi harjata niitä. Itse vältän turhaa koskettelua/kastelua ja saunassa käyminen on vähentynyt. Ei ollut niin helppohoitoiset mielestäni mitä monet väittävät mutta on ihanaa kun aamulla herää ripset valmiina:). Itse käytän 9 mm eli suht lyhyitä ja kaikista ohuinta eli ovat tosi luonnollisen näköiset. Näihin jää sit koukkuun;)
otin xtreme lashesit n. 3 viikkoa sitten ja tänään oli eka huolto. Ne on kyllä niin ihanat ja helpot :) suosittelen ainakin kesäksi.
Pidennysten hinta on ekalla kerralla 140e ja huolto n.50-70e. 70e kuukaudessa saattaa joistakin tuntua tuhlaukselta mutta eipä se ainakaan mulla kauheasti lompakkoa rasita.. en mm. käy nykyisin parturissa (kaveri värjää) ja säästän siinä rahaa. On kuitenkin kiva edes vähän hemmotella itseään arjen keskellä.
ovat minkkien ripsiä!! Laitatin ekat kuukausi sitten ja maatessani operoitavana kysyin mitä aimetta ne ovat ja tekijä sanoi että nämä ovat aina minkkien aitoja ripsiä.
Ei enää ikinä!!! Vieläkin muutama jäljellä.
Mistä materiaalista Xtreme Lashes® -ripset on tehty ja miksi?
Xtreme Lashes® ripsien pidennykset ovat synteettistä polyesteriä. Synteettistä materiaalia käytetään, koska se säilyttää paremmin muotonsa kuin luonnon kuidut. Lisäksi synteettistä materiaalia olevat ripset aiheuttavat pienemmällä todennäköisyydellä allergisia reaktioita iholla kuin luonnonmateriaalit.
Tuossa on hyvä paikka http://halvathinnat.blogspot.com/ missä neuvotaan miten saada tietoja oman kotikaupunkinsa kauneussalonkien tarjouksista helposti ja nopeasti.
Tänä vuonna säästänyt yli 300€ tuon avulla.
ollut jo yli vuoden, tosin ihan nämä perusmallit, ei xtremelashesit. Ihan hyvät ovat, kun löytyi osaava laittaja, ensimmäisiin olin tosi pettynyt, lähtivät noin viikossa.
Ottaa aikaa tottua, mutta toisaalta sitten totuttua ei osaa olla ilman.. Niin, nämä "sekundat" maksavat luokkaa satasen, huollot viitisen kymppiä, mulla tekee kaveri jolla ihan kolutus ja joka siis työkseen näitä tekee.
Olin alkuvuodesta pari kk ilman, ja totesin ainakin omalta osaltani sen ettei omat ripseni olleet millään tavalla reagoineet näihin, se ero vaan omien olemattomien ripsien ja pidennysten välillä on niin huima, että tuntui kuin ei olisi ripsiä ollenkaan.
Mulla käytössä se keskipaksu malli, mittana 11 ja 13mm sekaisin. Joo, ei näytä aidoilta, mutta toisaalta maksan niistä sen verran että sopiikin näyttää feikeiltä. Ei kuitenkaan liiallisuuksiin (tuksumalliin) ole ollut tarvetta ryhtyä..
Itse tykkään, mutta allekirjoitan sen, etteivät ole niin helppohoitoiset ja vaivattomat, kuin mitä mainostetaan. Ovat kuitenkin mielestäni mukavammat ja helpommat kuin rakennekynnet.
Oon ihan samaa mieltä, että vähän täytyy nähdä vaivaa, että ripset pysyy hyvinä. Mutta tarpeeksi usein huollettuna (itse käyn 3 viikon välein) ja hoidettuna ripset ovat mielestäni vaivan ja rahan arvoisia.
Täältä löytyy hyvää perustietoa ripsien pidennyksiä harkitseville:
http://www.ripsienpidennys.net
Mulla on JB Lashes-merkkiset, eikä ne oo sekundaa, vaikka ei ookaan Xtreme Lashes-merkkiset ;) JB Lashes on maailmanlaajusesti tosi tunnettu ja suosittu merkki.
Onko sinulle tehty sellaiset?
Paljonko maksoivat?
Kauanko kestivät?
Miten niitä hoidetaan?
Muita kokemuksia?Kiinnostaisi kokeilla!
On tehty
Maksoi 60€
Nyt menossa neljäs viikko, viimeisiä vetelevät
Harjaan melkein joka päivä, päivittäin kai pitäisi mutta en ole muistanut.
Ihan kivat, otan keväämmällä uudestaan. Nyt kokeilin kaverin tekemänä. Olen nähnyt paremminkin tehtyjä, mutta en ole valmis maksamaan 120 euroa muutaman viikon ilosta.
attä olenpa taas iloinen ihan omista aidoista pitkistä ja kaarevista ripsistäni :)
attä olenpa taas iloinen ihan omista aidoista pitkistä ja kaarevista ripsistäni :)
Ärsyttää vaan että ripset värjätessäni näitäkin aina luullaan tekoripsiksi ;)
Jos
-hieroo silmiään aamuisin, iltaisin tai öisin tai ihan suihkussa
-käyttää öljypohjaisia puhdistus tai silmämeikinpoistotuotteita
-vedenkestäviä meikkejä
-tykkää uida viikottain tai useimmin
-suihkun jälkeen haluaa kuivata nyös naaman ja silmät pyyhkeellä
-kääntyile usein unissaan
niin EI kannata hankkia pidennyksiä.
Itse teen kaikkia noita ja ne pidennykset tuntui ilkeältä ja eivät kestä.
Mutta jos ei tee mitään noista, ja pidennykset ei häiritse, niin hienoltahan ne häytti (mulla sen päivän verran..)
Siinä merkissä maksaa ainoastaan nimi. Lopputulos ei ole kummoisempi kuin millään muullakaan (laadukkaalla) merkillä.
Ripsien laitosta ei kannata ikinä maksaa yli 200 euroa.
120-140 euroa on aika tavallinen hinta.
Kannattaa katsoa, että tekijällä on kokemusta/koulutus.
eikös kukaan tiedä, ole kokeillt?