Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomessa on järkyttävän paljon läskejä naisia.

Vierailija
27.04.2011 |

Kaupassa törmää aina näihin "misseihin"! taas oli prismassa täti jonka perse valehtelematta lähes metrin leveä, sellainen leveä kuljetus kyltti paikallaan :D

aika jännä että ne kulkee yksin, miestä tuskin tuollaiset saavatkaan.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

musta mies sitten tekee mitä vaan heidän eteensä ja tulee sitten tuliaisena Suomeen:(

Vierailija
2/12 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin kun tiedetään, että 60% suomalaisista on jo ylipainoisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertoa, miksi sua puhuttaa tää juttu? Mulle on ainakin aivan sama, miltä toiset ihmiset näyttää, jos ei nyt aivan perse paljaana vilku. Miksi jaksat vaahdota siitä täällä? Miksi se haittaa sua?

Vierailija
4/12 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enemmän lihavia.

Minua mua närästää nämä haukkujat. Mikä omassa elämässä mättää, kun pitää täällä ruotia ihmisten ulkonäköä(usein lihavia) Jos oma elämä on kunnossa, ei tarvitse muiden kiloista kantaa huolta ja pilkata. Tuollainen haukkuminen kertoo haukkujan huonosta olosta.

Vierailija
5/12 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole varmaan kauhean kivaa elää sellaisessa kropassa ja ylensyöntikin kertoo varmaan jonkin tason henkisistä ongelmista.

Vierailija
6/12 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole varmaan kauhean kivaa elää sellaisessa kropassa ja ylensyöntikin kertoo varmaan jonkin tason henkisistä ongelmista.

miksi ihmeessä näet vaivaa asian suhteen? Minulle ainakin on aivan sama, painaako ihminen 40 kiloa vai 400 kiloa.

Lihavuus harvoin johtuu henkisistä ongelmista, Duodecimin mukaan 23% eli suurin osa ei johdu.

Sen sijaan anoreksia kertoo henkisistä ongelmista; on psyykkinen sairaus.

Se myös kertoo jonkin sortin henkisestä epätasapainosta, että jatkuvalla syötöllä arvostelee ihmisiä, kokee siinä saavansa jonkun sulan hattuunsa, kun oma itsetunto on nollassa. "Tuo on lihava, onneksi minä olen sentään edes hoikka, olen häntä parempi edes jossakin"

Oikeasti, tämä lihavuusteema saanut jo fanaattiset mitat.

Vierailija
7/12 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvin varsinkin nuoret naiset nykyään pukeutuvat. Vielä, kun vähän enemmän oppivat satsaamaan koruihinkin niin, ei tarvitse hävetä eurooppalaisittain tippaakaan (joskaan ei nytkään).

Hyvä kauniit nuoret naiset, joita opiskelijakaupungissamme kyllä riittää;)

Vierailija
8/12 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä tänne mahtuvat lihavat ja laihat, fiksut ja vähän tyhmemmät sekä mielipiteitään sensuroivat ja laukojat. Maku kyllä meni Hägglundiin, olin pitänyt häntä charmanttina. Upseeri on, mutta ei herrasmies. ;)

Vierailija
9/12 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi ihmeessä näet vaivaa asian suhteen? Minulle ainakin on aivan sama, painaako ihminen 40 kiloa vai 400 kiloa.

Lihavuus harvoin johtuu henkisistä ongelmista, Duodecimin mukaan 23% eli suurin osa ei johdu.

Sen sijaan anoreksia kertoo henkisistä ongelmista; on psyykkinen sairaus.

Se myös kertoo jonkin sortin henkisestä epätasapainosta, että jatkuvalla syötöllä arvostelee ihmisiä, kokee siinä saavansa jonkun sulan hattuunsa, kun oma itsetunto on nollassa. "Tuo on lihava, onneksi minä olen sentään edes hoikka, olen häntä parempi edes jossakin"

Oikeasti, tämä lihavuusteema saanut jo fanaattiset mitat.

on usein myös neuroottisia kalorien kyttääjiä ja liikkujia. Nykypäivän normaalia elämää elävät ihmiset eivät saa niin paljon liikuntaa, että voisivat olla kovin lihaksikkaita ja tiukkavartaloisia. Käytännössä nämä ihmiset huhkivat kohtuuttomasti "terveytensä" ylläpitämiseksi. Ja kaikki tehdään normityön, lastenhoidon ja muiden asioidensa lisäksi. Tästä ei selviä, jos ei ole valmis todella kärsimään. Toki himourheilijat saa varmaankin nautinnon tekemisistään, aivan kuten anorektikotkin nauttivat kevyestä olostaan ja "kyvystään" (pakkomielteeksi muodostuneesta rutiinista) kontrolloida painoa.

Vierailija
10/12 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs nyt meni jollakulla herne nenään pahemman kerran :)

miksi ihmeessä näet vaivaa asian suhteen? Minulle ainakin on aivan sama, painaako ihminen 40 kiloa vai 400 kiloa. Lihavuus harvoin johtuu henkisistä ongelmista, Duodecimin mukaan 23% eli suurin osa ei johdu. Sen sijaan anoreksia kertoo henkisistä ongelmista; on psyykkinen sairaus. Se myös kertoo jonkin sortin henkisestä epätasapainosta, että jatkuvalla syötöllä arvostelee ihmisiä, kokee siinä saavansa jonkun sulan hattuunsa, kun oma itsetunto on nollassa. "Tuo on lihava, onneksi minä olen sentään edes hoikka, olen häntä parempi edes jossakin" Oikeasti, tämä lihavuusteema saanut jo fanaattiset mitat.

on usein myös neuroottisia kalorien kyttääjiä ja liikkujia. Nykypäivän normaalia elämää elävät ihmiset eivät saa niin paljon liikuntaa, että voisivat olla kovin lihaksikkaita ja tiukkavartaloisia. Käytännössä nämä ihmiset huhkivat kohtuuttomasti "terveytensä" ylläpitämiseksi. Ja kaikki tehdään normityön, lastenhoidon ja muiden asioidensa lisäksi. Tästä ei selviä, jos ei ole valmis todella kärsimään. Toki himourheilijat saa varmaankin nautinnon tekemisistään, aivan kuten anorektikotkin nauttivat kevyestä olostaan ja "kyvystään" (pakkomielteeksi muodostuneesta rutiinista) kontrolloida painoa.

Vierailija
11/12 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olisi mennyt? Tämä oli vaan lisäkommentti liittyen tuohon anoreksiaan mielensairautena. Kyllähän se yleisesti tiedetään, että aivan kuten ylensyönti ja siitä seuraava lihavuus, niin on olemassa ortoreksia ja EDNOS. Eivät tosiaankaan näy välttämättä ulospäin muuten kuin erinomaisena kuntona ja tiukkoina ruokavalioina.

Kommentti oli tarkoitettu puhtaasti asiallisena lisäyksenä, kun keskustelua on käyty nyt hyvin lihava/läski/ylensyöntipainotteisesti. Itsekin teininä olin sortua anoreksian puolelle, ylikuntoilin ja voin sanoa, että kyllä se on huomattavasti pahempi, kuin jos olisin syönyt itseni pulleaksi.

Vierailija
12/12 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupassa törmää aina näihin "misseihin"! taas oli prismassa täti jonka perse valehtelematta lähes metrin leveä, sellainen leveä kuljetus kyltti paikallaan :D

aika jännä että ne kulkee yksin, miestä tuskin tuollaiset saavatkaan.

lihavia miehiä kuin naisia, kyllä se vakka vielä kantensa löytänee...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi