Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitähän mieltä Hägglundin vaimo on

Vierailija
27.04.2011 |

kun mies julkisesti kertoo millaiset naiset saavat hänen viisarinsa värähtämään?

Mahtaakohan heidän tyttärillään olla syömisongelmia, kun on kasvatettu siihen, että lihavuus on isin mielestä epäeroottista?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän sen sanomattakin. En itsekään pidä.

En myöskään lihavia miehiä.

Minulla ei ole syömishäiriötä. Eikä ole ikinä ollut. Olen aina ollut luonnostani hoikka, harrastan hyötyliikuntaa, mm työmatkat kävellen tai pyöräillen. Ja iltaisin ulkoillaan perheen kanssa. Syömme tavallista kotiruokaa. Lapset sopusuhtaisia, luonnostaan. Kenenkään syömisiä ei kytätä, syödään myös herkkuja, karkkia silloin tällöin, kesällä jäätelöä joka päivä, leivonnaisia tai jäkiruokia muutaman kerran viikossa.

Vierailija
2/14 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole syömishäiriötä. Eikä ole ikinä ollut. Olen aina ollut luonnostani hoikka, harrastan hyötyliikuntaa, mm työmatkat kävellen tai pyöräillen. Ja iltaisin ulkoillaan perheen kanssa. Syömme tavallista kotiruokaa. Lapset sopusuhtaisia, luonnostaan. Kenenkään syömisiä ei kytätä, syödään myös herkkuja, karkkia silloin tällöin, kesällä jäätelöä joka päivä, leivonnaisia tai jäkiruokia muutaman kerran viikossa.

Toivotaan että saatte kaikki pitää hoikkuutenne eikä tyttärenne ala lohtusyömään tai saa kilpirauhasenhäiriötä tai muutakaan ikinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä kommentti liittyi aloitukseen miten? teillähän ei ole kukaan sanonut ääneen mitään typeryyksiä ja hoikkuuskin on ilmeisesti geeniperimää.

Vierailija
6/14 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi tytärparkoja, kun ovat tuollaisen isän kanssa kasvaneet :(

Vierailija
7/14 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ovatko tyttärenne ihmetelleet puheitanne?

- Ei, he ovat kasvaneet kurissa aikoinaan. Kyllä he hoitavat kroppansa, eivät ole päässeet pursuamaan.

Ymmärtänette, että tällaiset kommentit on helppo mieltää sovinismiksi.

- (nauraa) Ai jaa. Sen verran minä katsoin Iltalehden netistä, että paljonko siellä oli niitä, jotka ovat samaa mieltä minun kanssani ja paljonko vastaan, niin siinähän oli kaksi kolmasosaa samaa mieltä. Minä edustan kansaa, hei!

Miksi naisten pitäisi sopeutua tiettyyn ulkonäkömuottiin?

- Eihän heidän tarvitse, hei - vain jos he haluavat minua vietellä. Menköön tuonne johonkin arabimaahan, niin vaikka miten pulskia olisivat, ne ovat vain etusijalla. Ne rupeavat siellä heti avioliiton jälkeen syöttämään morsianta, niin että hän lihoisi sellaiseen kuntoon, että voidaan näyttää ympäristölle, että on varaa ja sillä tavalla. Ihmiset ovat erilaisia ja tämä nyt on vain minun mielipiteeni."

Vierailija
8/14 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

haastattelussa mutta tästä persut nyt suivaantuneet.

Vierailija
9/14 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten itsekin sanoo, kyseessä on vain hänen mielipiteensä.

Vierailija
10/14 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten itsekin sanoo, kyseessä on vain hänen mielipiteensä.

esitetty. Suorastaan herjaavia(lihavat menkööt arabimaihin jne jne.) Itse en lihava, mutta kyllä on kulmakarvat kohoilleet miehen kommenteista todella.

Vierailija
12/14 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sanoo sen suoraan.....mikä tossa nyt muka on? Jos naisella on metrin levyinen perse niin kaunista se ei ole!!!!!

Vierailija
13/14 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

korrekti. Vaikkakin Högglund on eläkkeellä. Asiat voi myös ilmaista fiksusti. Esim. En pidä lihavista, pidän hoikista. Tuo on asiallista.

Asiallista EI ole: Menkää läskit arabimaihin, läski ei ole naisellista, halut menee jne jne.

Ymmärtänet eron, jos sinulla on aivot.

Vierailija
14/14 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sanoo sen suoraan.....mikä tossa nyt muka on? Jos naisella on metrin levyinen perse niin kaunista se ei ole!!!!!

Minusta taas sellainen ihminen ei ole kaunis, joka arvostelee muita. Jos oma elämä ja kroppa on kunnossa, ei näe vaivaa muiden ulkonäöstä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä