Ai Hägglundin rouvan kuva poistettiin
Kuinka monta kertaa täällä ollut lihavan julkkiksen kuva, mitä ruodittu monta kymmentä sivua? Esim. Tukiainen?
Joku mamma ei ilmeisesti kestänyt sitä, että hoikka ei ole sama kuin kaunis ja iloinen :D
Kommentit (40)
yleensä mennä Annan haastatteluun.
määritteli Kaunis-sanan Ritva Hägglundiksi, joten vaimo hiukan liittyy juteltuun asiaan vaikka julkkis ei sanan varsinaisessa merkityksessä olekaan. Tukiaisen hän määritteli sanalla Röyhkeä.
Suomessa on yhden totuuden ja vikenemisen kulttuuri, kun joku vastaa lehden kysymykseen "mitä piirrettä et voi sietää naisessa" jatkuvaa myöhästelyä ja läskiä niin metakkahan siitä nousee.
Varsinkin kun sen sanoo 62-vuotiaana Eeva-lehden seksikkäimmäksi mieheksi valittu. Tunnustus joka kohteesta oli myös ikimuistoisin.
että hänellä on heikko potenssi. Jos potenssi menee kun näkee lihavan naisen, niin ei se ole mies ollenkaan. Itse en noin heikkokuntoista miestä huolisi.
sinähän voit (fiksumapana?) lopettaa tämän turhan jankkauksen?
Ja mitä väliä jonkun Hägglundin mielipiteellä on? Vai onko hän teille joku unelmien uros?
Hän se aloitti tämän arvostelemalla naisia. Nainen kai hänenkin vaimonsa on, vai epäiletkö? Me vain jatkamme keskustelua siitä mihin hän itse jjäi.
Ja pahinta, te henkilöitte toisen puolisoa, joka on täysin syytön tapahtuneeseen. Minusta siinä on aika iso eroa sanoa vaikka, että "ei pidä lihavista" kuin sanoa, ettei "pidä Maija Möttösestä, koska on lihava".
Edelleen en käsitä, mitä pahaa GH teki siinä haastattelussa. Lukekaa nyt herranen aika se, niin näette, kuinka kehui naisia yleisesti. Hänellä on lisäksi oikeus mielipiteeseensä ja vaikka itse olen ylipainoinen, niin kokenut mitenkään pahaamieltä sanotusta. Se on hänen mielipiteensä ja onhan se totta, että normaalipainoinen on viehättävämpi kuin tälläinen 10kg ylipainoinen plösö kuin minä olen. Toisaalta olen sinut itseni kanssa ja en koe GH:n kommentin aiheuttavan minulle tunnetta, että kadulla ihmiset vihaisivat nyt minua.
Hän se aloitti tämän arvostelemalla naisia. Nainen kai hänenkin vaimonsa on, vai epäiletkö? Me vain jatkamme keskustelua siitä mihin hän itse jjäi.
hoikkien viha läskeihin on fanaattista. Joka päivä kun palstalle tulee, niin alkaa lihavien mollaus. Itseensä tyytyväinen ihminen ei arvostele muita. Se kertoo pahasta olosta
Ehkä pilkan takana on epävarmuus omasta ulkonäöstä. Jos naama on ryppyinen ja ruma tai tissit ovat kuin ajokoiran korvat, tuntuu varmaan paremmalta kun voi ylentää itsensä ainakin läskien yläpuolelle.
varmasti pätee myös toisinpäin niihin jotka katsovat oikeudekseen haukkua laihoja tai hoikkia ihmisiä?
hoikkien viha läskeihin on fanaattista. Joka päivä kun palstalle tulee, niin alkaa lihavien mollaus. Itseensä tyytyväinen ihminen ei arvostele muita. Se kertoo pahasta olosta
Ehkä pilkan takana on epävarmuus omasta ulkonäöstä. Jos naama on ryppyinen ja ruma tai tissit ovat kuin ajokoiran korvat, tuntuu varmaan paremmalta kun voi ylentää itsensä ainakin läskien yläpuolelle.
viestistäsi.
että hänellä on heikko potenssi. Jos potenssi menee kun näkee lihavan naisen, niin ei se ole mies ollenkaan. Itse en noin heikkokuntoista miestä huolisi.
Muuten Hägglund on ihan täysin julkisuuden henkilö edelleen ja vaimokin kuvattu julkisessa tilaisuudessa joka lisäksi aina tulee suorana TVstä ja saa miljoona katsojaa.
Paljonko iloisemman näköinen vaimo olisi jos painaisi 100 kiloa enemmän? Katsokaa nyt vaikka sitä ihkumiesketjua niin paljonko siellä on lihavia ihkumiehiä? On siellä pari vitsinä, vaikka miehillä ylipainon tiedetään vaikuttavan vähemmän sekä parisuhde- että työmarkkinoilla.
Tietty voi olla vähemmän ihku vaikka olisi laihakin.
eipä taida mr. hägglundin haluja nostattaa kurttunen mammakaan..jos olis vähän enempi kiloja niin voisi olla silosempi naama?
Onko Tukiainen mollannut samalla tavalla yhtäkään ihmisryhmää?
viestistäsi.
Muuten Hägglund on ihan täysin julkisuuden henkilö edelleen ja vaimokin kuvattu julkisessa tilaisuudessa joka lisäksi aina tulee suorana TVstä ja saa miljoona katsojaa.
Paljonko iloisemman näköinen vaimo olisi jos painaisi 100 kiloa enemmän? Katsokaa nyt vaikka sitä ihkumiesketjua niin paljonko siellä on lihavia ihkumiehiä? On siellä pari vitsinä, vaikka miehillä ylipainon tiedetään vaikuttavan vähemmän sekä parisuhde- että työmarkkinoilla.
Tietty voi olla vähemmän ihku vaikka olisi laihakin.
enemmän, ollakseen kaunis? Minusta liian laiha on ruma ja ryppyinen, etenkin vanhempana(puhun yleisellä tasolla)
Tottakai armeijan pamppu on heille yhtä kuin seksikkyys.
määritteli Kaunis-sanan Ritva Hägglundiksi, joten vaimo hiukan liittyy juteltuun asiaan vaikka julkkis ei sanan varsinaisessa merkityksessä olekaan. Tukiaisen hän määritteli sanalla Röyhkeä.
Suomessa on yhden totuuden ja vikenemisen kulttuuri, kun joku vastaa lehden kysymykseen "mitä piirrettä et voi sietää naisessa" jatkuvaa myöhästelyä ja läskiä niin metakkahan siitä nousee.
Varsinkin kun sen sanoo 62-vuotiaana Eeva-lehden seksikkäimmäksi mieheksi valittu. Tunnustus joka kohteesta oli myös ikimuistoisin.
läskeistä ja kysyttäessä sen sanoo. Mielipide on ihan samanlainen tai samanarvoinen kuin tuo sinunkin allaoleva.
enemmän, ollakseen kaunis? Minusta liian laiha on ruma ja ryppyinen, etenkin vanhempana(puhun yleisellä tasolla)
mutta ainakin Artoa.
Ei se H'ägglund lihavia erityisemmin mollannut, ainitsi kun kysyttiin. Annassahan, jonka ulkoasu uudistus meni hiukan nyt pieleen, kysytään julkkikselta kysymyksiä naisista ja tämä vastaili.
"Vaimoni on hillinnyt narsismiani. Hän on estänyt minua tulemasta ihan niin leuhkaksi kuin olisi ollut mahdollista" kenraali sanoi myös.
Ihan mahdollista, että läski on turnoff tai saa halun katoamaan, eiväthän naisetkaan innostu vaikka kännisistä, lihavista, liian laihoista, finnisistä jne. Naisethan ne yleisemmin antaa pakit miehille baarissakin.
Hägglund sanoi, että nainen on parhaimmillaan saunapuhtaana ja kertoi kuinka joskus nuorena iski paikan komeimman mimmin. Naisen kämpillä nainen riisui peruukin, silmäripset ja tekorinnat ja siinäpä se halukin sitten katosi.
Jollakin alkaa seisomaan muodokkaan naisen kanssa, toisella urheilullisen ja timmin, joku tykkää siroista ja joku saa kiksit 120 kg bbw-mammasta, sallittakoon jokaiselle halunsa.
Myös 70-vuotiaalle miehelle. Vaikka tämä soisikin huonoksi piirteekseen haastattelussa, että on töykeä.
mutta ainakin Artoa.
Ei se H'ägglund lihavia erityisemmin mollannut, ainitsi kun kysyttiin. Annassahan, jonka ulkoasu uudistus meni hiukan nyt pieleen, kysytään julkkikselta kysymyksiä naisista ja tämä vastaili.
"Vaimoni on hillinnyt narsismiani. Hän on estänyt minua tulemasta ihan niin leuhkaksi kuin olisi ollut mahdollista" kenraali sanoi myös.Ihan mahdollista, että läski on turnoff tai saa halun katoamaan, eiväthän naisetkaan innostu vaikka kännisistä, lihavista, liian laihoista, finnisistä jne. Naisethan ne yleisemmin antaa pakit miehille baarissakin.
Hägglund sanoi, että nainen on parhaimmillaan saunapuhtaana ja kertoi kuinka joskus nuorena iski paikan komeimman mimmin. Naisen kämpillä nainen riisui peruukin, silmäripset ja tekorinnat ja siinäpä se halukin sitten katosi.
Jollakin alkaa seisomaan muodokkaan naisen kanssa, toisella urheilullisen ja timmin, joku tykkää siroista ja joku saa kiksit 120 kg bbw-mammasta, sallittakoon jokaiselle halunsa.
Myös 70-vuotiaalle miehelle. Vaikka tämä soisikin huonoksi piirteekseen haastattelussa, että on töykeä.
Että ota Kustahvi koppi. Ja vaimo on pystyyn kuivettunut korppikotka.
mielessä pitää hoikista naisista kuin mitätöidä lihavien naisten naiseus sanomalla, että naiseuteen ei kuulu lihavuus.
Hägglund on sentään kenraali
vähän kunnioitusta
omaan peilikuvaan kuin seinään. Samoin arvostelunsietokyky. Herkkähipiäisiä ansarikukkamiehiä Suomessa riittää.
Tämähän käy maksullisissa naisissa ennen. Ja jälkeen vaimonsa ja houkuttelee yhä naisia netissä syömään etanoita kanssaan Helsingin kesk. Rav. Lehtolapsia on innokas tekemään kun kuulemma on parhaat geenit. 85v turjake.
Ja näillä vielä kehuskelee kavereilleen.
Haastattelussa puhui ihan järkeviä. Tämä on hänen mielipiteensä. Itse en voi sietää lyhyitä/kaljuja miehiä. Typerää tälläinen keskustelu on. Jokaisella on omat mieltymykset. Mun mielestä alle 180cm mies ei ole mies, mutta jollekin 150-160cm naiselle varmasti on. Ihan kuin paksuimmille olisi tulossa teloituskomppania kenraalin käskystä... Naurettavaa repiä iltikseen otsikoita jonkun henkilökohtaisista mielipiteistä.