Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Älkää päästäkö lapsianne vieraiden koirien luokse!

Vierailija
27.04.2011 |

Minulle jo penskana iskostettiin päähän että vieraaseen koiraan ei saa mennä koskemaan. Tätä olen toitottanut omille lapsillenikin. Eri asia on jos kysyy saako koiraa silittää ja saa luvan omistajalta. Lenkillä en anna lapsien mennä silittelyä anelemaan.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle jo penskana iskostettiin päähän että vieraaseen koiraan ei saa mennä koskemaan. Tätä olen toitottanut omille lapsillenikin. Eri asia on jos kysyy saako koiraa silittää ja saa luvan omistajalta. Lenkillä en anna lapsien mennä silittelyä anelemaan.

Tää on niin totta.

Turha valittaa jos jotain sattuu jos menee koiria koplimaan noin vain.

Vierailija
2/5 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

haastattelun antaneen äidin puolesta..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää päästäkö niitä vieraita koiria lasten luokse!!

Meillä ei saa tietenkään lapset koskea vieraisiin koiriin, eivätkä koskaan edes yritä, ongelma on enemmänkin se, että yllättävän monet koiran ulkoiluttajat, päästävät koiransa juoksentelemaan irti, tai niin pitkässä hihnassa, että koira yhtäkkiä juoksee jalkoihin! Todella typerä tapa!

Ensinnäkin lapset voi tosiaan säikähtää sitä, kun yhtäkkiä koira hönkii jalkoihin, ja pahimmillaan ehkä vielä tulee nuuhkimaan tai hypähtää kohti!

Toisekseen, moni aikuinenkaan ei halua tuollaista.

Eli pidetäänpä sitä etäisyyttä molemmin puolin!

Vierailija
4/5 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnioittakaa heidän reviiriään!

Vierailija
5/5 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koira on aina koira, olipa se miten kiltti, lapsiintottunut tmv - se toimii viettiensä mukaan joten käytös voi toisinaan yllättää ;(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi