Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
"Keski-ikä on määrittelemätöntä aikaa elämässä, jolloin ihminen ei ole nuori eikä vanha."
26.04.2011 |
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Jokaisella ihmisellä on oma keski-ikänsä, mutta se ikä tulee tietoon vasta sitten kun henkilö kuolee. Sen voi matemaattisesti laskea kaavalla (ikä kuollessa-ikä syntyessä eli 0)/2