Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Moni lihava syö paljon vähemmän kuin joku laiheliini!

Vierailija
26.04.2011 |

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

syy siihen on kuitnekin muu kuin geneettinen, eli laiheliinilla voi olla enemmän lihaksia kuin läskillä. laiheliini liikkuu enemmän kuin läski. laiheliini KULUTTAA enemmän kuin läski.

jos näin on, laiheliini voi syödä lähes mitä haluaa ja olla silti laiha!

Vierailija
2/17 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies painaa noin alle 60 kiloa, minä noin 90

Mies syö paljon enemmän kuin minä. Liikkuu paljon vähemmän ja silti on kuin kukkakeppi

Itse koitan syödä välipalaksi hedelmiä ja vihanneksia kun mies vetää 6 palaa paahtoleipää.

Minulla hidas aineen vaihdunta miehellä erittäin nopea.

Herkkuja syödään yhdessä 1-2 krt viikossa.

Mies ei harrasta mitään. Itse käyn 2-3 kertaa viikossa salilla ja liikun aika paljon koiran kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

+ herkkuja. Laiha olen. Ilmeisesti läpipasko. Uskon täysin ap:n väitteen!

Vierailija
4/17 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muttei välttämättä kaloreissa mitattuna. Kaverini aina ihmettelee, miten voin olla hoikka, vaikka syön melkein tuplasti häneen verrattuna. Mutta minäpä syönkin kasvisvoittoista, terveellistä kotiruokaa, hän kaloripitoisia herkkuja. Lisäksi hän napsii ruoan päälle ja välissä kaikenlaista ja juo kokista.

Onhan se toki totta, että joillain on tehokkaampi ravinnon hyötysuhde, mutta tosiasia on kuitenkin, että ihminen lihoo kun syö enemmän kuin kuluttaa. Siitä ei pääse mihinkään.

Vierailija
5/17 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja joskus lihavahkot ovat kateellisia laiheliineille ja joskus laiheliinit vähän lihaksikkaillemme. Aina on parempi se mitä ei itsellä ole.

Vierailija
6/17 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ajattelee, ettei muka ole mitään syönyt. Ei tarvitse kuin yksi viineri turhaa, alkaa paino nousta. Tai jos juo litrakaupalla maitoa, tuoremehua tms..

Vierailija
7/17 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meuhkanneet että ei se syöminen lihota vaan

- masennus

- isot luut

- epäitsekkyys

- lämpö

ja herraties mitä muuta miljoona syytä. Mut missään tapauksessa syy ei ole läskissä itsessään.

Vierailija
8/17 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö,höpö...tiedemiehet eivät ole tämmöiseen ihmeeseen törmänneet.Ylipainoiset ovat vuosien varrella pikku hiljaa keränneet ylipainonsa ja jatkavat ylensyöntiä,vaikka vähentäisivät ylensyöntiä hiukan,ei paino putoa koska syövät edelleen enemmän kuin kuluttavat.Tosi asia on että lihaksikas kuluttaa enemmän ja näin ollen voi syödä enemmän.

Vierailija
9/17 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihmettelisi, vaikka olisi niin, että nykyruoka ei sovi kaikille. Se tukkeentuu kroppaan ja toisilla kroppa poistaa paskasen ruoan.

Tämä teoria kyllä syntyi tässä ja just äsken, mutta koko lihava / laiha homma on kyllä monimutkaisempi eikä pelkästään mitä ja kuinka pajon suuhunsa laittaa. Syön ihan ok ruokaa ja vähän ja silti olen pulska. Liikunta muuttaa asiaa vain vähän kohdallani.

Vierailija
10/17 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

läpipasko. En liiku, syön ihan törkeästi hiilareja ja rasvaa. Enkä liho. Taivahan tosi asia.

Vierailija
11/17 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
12/17 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ajattelee, ettei muka ole mitään syönyt. Ei tarvitse kuin yksi viineri turhaa, alkaa paino nousta. Tai jos juo litrakaupalla maitoa, tuoremehua tms..

Kaverini juo esim. monta lattea/kaakaota/kokista päivässä, mistä tulee jo ihan kohtalainen kalorimäärä, vaikkei yksi lasillinen olekaan mikään kaloripommi. Sitten välipalaksi pari karjalanpiirakkaa, jotka ovat yllättävän tuhtia purtavaa. Lounaaksi "vain" salaatti, jossa onkin reippaasti rasvaista juustoa. Aamiaisella muromysliä, joka kuulostaa terveelliseltä, mutta vastaa ravintosisällöltään lähinnä keksejä.

Kuulostaa terveelliseltä, mutta tästä kertyy äkkiä kaloreita.

t. 8

Vierailija
13/17 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoikat miehet syövät ihan käsittämättömiä määriä. Keski-ikäinen liikkumaton nainen saa syödä ihan kohtuullisesti, eikä silti laihdu, jos niitä kiloja on onnistunut jossain vaiheessa kerryttämään.

Vierailija
14/17 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintä lienee kuitenkin lopputulos. Jos lihoo, niin sitten pitää muuttaa elintapoja, tai jos ei pysty, niin kärsiä seuraukset eikä selitellä. Oikeasti, tunnen henkilön, joka ei syö mitään ja lihoo... Paitsi ehkä suklaalevyn ja litran härskiä kun selkänsä kääntää. Kunnon proteiinipitoinen ruoka toimii, vaikka onkin tylsän tavallinen selitys.

Vierailija
15/17 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Himputin iPad näppis

Vierailija
16/17 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta normaalipainoinen bmi 20.5-21 (vähän vaihtelee)

Tänään olen syönyt

-aamulla piimää, muroja, sokeria, kahvia

-lounas ABC-asemalla puoli lautasta kebabkastiketta, puoli lautasta hedelmäistä broilerikastiketta. Vähän porkkanoita. Lautasellinen salaattia 3 leipää ja 2 lasia kotikaljaa.

-illalla 2 vaaleaa leipää juustolla kahvin kanssa

-nyt illalla telkkaria katsoessa söin 5 näkkileipää juustolla ja puoli litraa maitoa ja puolikkaan fazerin sinistä

Mies aina nauraa, että saan kohta porttikiellon jonnekin ravintolaan seisovaan pöytään. En tiedä, mitä lihavat syö, mutta minä syön huomattavasti enemmän, mitä useimmat tuttuni syövä.

Vierailija
17/17 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

telkkaria katosessa näkkileipien jälkeen pari kourallista sipsejä.

mutta normaalipainoinen bmi 20.5-21 (vähän vaihtelee) Tänään olen syönyt -aamulla piimää, muroja, sokeria, kahvia -lounas ABC-asemalla puoli lautasta kebabkastiketta, puoli lautasta hedelmäistä broilerikastiketta. Vähän porkkanoita. Lautasellinen salaattia 3 leipää ja 2 lasia kotikaljaa. -illalla 2 vaaleaa leipää juustolla kahvin kanssa -nyt illalla telkkaria katsoessa söin 5 näkkileipää juustolla ja puoli litraa maitoa ja puolikkaan fazerin sinistä Mies aina nauraa, että saan kohta porttikiellon jonnekin ravintolaan seisovaan pöytään. En tiedä, mitä lihavat syö, mutta minä syön huomattavasti enemmän, mitä useimmat tuttuni syövä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän