Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko syödä magnesania raskauden aikana?

Vierailija
26.04.2011 |

mistään en löytänyt tietoa..

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

magnesium+B-vitamiini

Magnesan Magnesiumkelaatti - B-vitamiinivalmiste

Sydäntä tukemaan, lihaskramppeihin, heikkouteen ja väsymykseen, stressiin, suonenvetoon, luustolle ja turvotukseen.

Magnesium on soluille välttämätön kivennäisaine, joka varmistaa sydämen ja lihaksiston maksimaalisen suoritustason urheiltaessa tai muuten kehoa rasitettaessa. Magnesiumin on todettu auttavan myös suonenvedoista kärsiviä.

Magnesan on magnesium - B-vitamiinivalmiste, jonka avulla pystytään tyydyttämään magnesiumin ja B-vitamiinien päivittäinen tarve. Aminohappoihin kelatoitu magnesium imeytyy hyvin ja siksi Magnesan ei ärsytä vatsaa. Magnesanin B1-, B2- ja B6-vitamiinit tehostavat magnesiumin toimintaa.

Päiväannos (4 tablettia) sisältää:

Magnesium 350 mg

B1-vitamiini 1,4 mg

B3-vitamiini 18 mg

B6-vitamiini 2,2 mg

Onko kellään tietoa??

Vierailija
2/8 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkia luontaistuotteita tulisi välttää, magnesan kun niihin myöskin kuuluu. Et minä en söis! Mut kannattaa siltä neuvolan tätykälle ottaa puhelu ja varmistaa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niillä tarkoitetaan sellaisia missä on esim. eri yrttejä ja semmoista.

Vierailija
4/8 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

öisin on niin pahat suonenvedot että ois nyt kiva saada tietoa...

Vierailija
5/8 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa syödä. Se vie suonenvedot heti pois, helpottaa närästystä ja vatsan toimintaa, ja on täysin turvallista. Miten ap et vielä tiennyt tätä, eikö neuvola ole vinkannut mikä suonenvetoihin auttaa? Esimerkiksi apteekin myymä magnesiamaito on ihan klassinen raskaana olevien naisten käyttämä tuote.

Vierailija
6/8 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mulle sanottiin että kaikki merkit ei käy. Sen takia kyselen.

Vierailija
7/8 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tässä toisessa raskaudessa välttynyt kokonaan järkyttäviltä suonenvedoilta ja muutenkin nukkunut paremmin kuin ensimmäisessä, jossa en ollut niin tarkka tuon magnesiumin saannista. Syön myös D:tä, B:tä, C:tä, rautaa ja kalaöljyä.

Vierailija
8/8 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tarkoitit Emgesania: "Raskaus ja imetys

Valmistetta voi yleensä käyttää myös raskauden aikana ja imetyksen yhteydessä, mutta asiasta kannattaa keskustella lääkärin kanssa. "

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän