Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En anna miehen pitää pidennettyä isäkuukautta.

Vierailija
26.04.2011 |

Mielestäni silloin miehen pitäisi olla lapsen kanssa eikä pitää lomaa perheestään ja töistään. Mies veti pahasti herneet nenään, kun ilmoitin asian hänelle. Hän oli sopinut lähtevänsä kaveriporukalla kalastusreissulle jonnekin 'huitsun nevadaan' maailman toiselle puolelle. Paska akka olen, mut sitä saa mitä tilaa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarviiko siihen sun allekirjotuksen tai jotain? Harmi, että lapsellasi on noin törppä isä.

Vierailija
2/3 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en anna, mutta ihan toisista syistä. Viimeiset kaksi viikkoa jää mieheltä käyttämättä, koska olisin niitten aikana täysin vailla tuloja. Työsopimukseni loppuu neljän viikon jälkeen, töitä en saisi mistään kahdeksi viikoksi ja työttömyyskorvauskin jäisi karenssin takia saamatta.

Mutta hyvitykseksi annoin ylimääräisen viikon vanhempainloman lopusta. :) (olisin antanut kyllä koko vanhempainloman, mutta ei oman koulutuksensa takia voinut sitä pitää)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän samaa meininkiä täälläkin meinas.

Isyysloma meni tuolla todellakin lomaillessa, eli nukkui pitkään ja otti rennosti.

Itse kuskasin isommat lapset kouluun pahimmilla pakkasilla ja paketoin kaksiviikkoisen vauvankin mukaan ettei isukin loma häiriiny.

Olin jotenkin vielä synnytyshormoneista sekaisin enkä edes tajunnut asiaa, painoin vaan, kunnes anoppi sanoi kovan sanan pojalleen.

Hyvä isä toi on ja touhuaa paljon lasten kanssa, mutta en tajua mikä sille iski kun tää nelonen synty? Meinas vissiin että on niin rankkaa nyt kun on neljä että pitää jo levätäkin.

Ainin ja kun tuli mua synnäriltä hakemaan niin soitti parkkipaikalta että tulisin jo lapsineni ja kamoineni, hän odottaa :D

Vähänkö olen siitä ihmisille puhunut ja tajusi onneksi hävetä.

Mies pitää yksinkertaisesti nolata muiden aikana jos käyttäytyy tyhmästi, ei se muuten tajua tekevänsä mitään väärin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi