Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesongelmaa. Tapasin miehen, johon rakastuin ensisilmäyksellä

Vierailija
26.04.2011 |

ensimmäistä kertaa elämässäni. En ole herkästi ihastuvaa tyyppiä. Kuitenkin mies oli varattu eli seuristeli tahollaan. Mutta tunne oli molemmin puolinen ja mies jätti tyttöystävänsä vuokseni. Olosuhteiden pakosta emme nähneet lähes neljään kuukauteen ja tällä välin mies oli ihastunut kolmanteen naiseen. Ei toki kertonut asiaa minulle mutta sain sen selville sattumalta. Mies kuitenkin siis haluaisi olla kanssani. Itse en tuon neljän kuukauden aikana todellakaan olisi voinut ihastua toiseen mieheen. Onko mies ihastumisaddikti vai onko normaalia? Alkaisitteko suhteeseen miehen kanssa vai vaivaisiko asia teitä siinä määrin, että parempi unohtaa koko asia? Olemme 25-vuotiaita eli ei ihan nuoriakaan, jolloin oli tavallista että ihastuu koko ajan.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävä tyyppi.

Ensimmäinen hälyttävä asia on se, että oli varattu, kun tutustuitte. Toinen se, että "tunne oli molemminpuolinen" ja SIITÄ HUOLIMATTA mies ihastui kolmanteen. Epäilenpä, ettet tiedä lopuista, kyllä mies pyörittää nyt vieläkin useampaa naista kuin vain teitä kolmea. Eihän hän tuosta kolmannestakaan kertonut itse, vaan jäi kiinni.

Juokse niin kauan kuin voit.

Vierailija
2/3 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joihin ole ihastunut ensi silmäyksellä olvat osoittautuneet ihan turhiksi. Elämäni mies löytyi miehestä, joka oli aluksi pitkään pelkkä kaveri. Ja nyt kun olen tätä palstaa lukenut totean, että minullaon ollut jo 17 v todellinen kultakimpale.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda koko juttu! Oikeasti. Ja olette te kyllä vielä aika nuoria.;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä