Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten jollain voi olla jatkuvasti jopa 2-3 häät kesässä käytävänä?

Vierailija
26.04.2011 |

Olen seurannut yhtä kaveriani, joka on mua vähän nuorempi. Olen 38, kaverini on hieman päälle 30. Niin kauan kun olen tuntenut hänet, on tällä kaverilla ollut joka ikinen kesä vähintään kahdet häät käytävänä. Tänä kesänä on neljät!

En voi kuin ihmetellä. Miten kenellekään voi tulla hääkutsuja joka kesä???

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi kuin laajan suvun ja/tai ystäväpiirin. Riippuu toki myös vähän tuttavapiiristä. Mulla ei yleensä näin paljon ole ollut. Vilkkaimpana kesänä oli kolmet, joista yhdet omat ja tänä kesänä kahdet, joista toisiin en pääse.

Vierailija
2/8 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

maininneet: Laaja suku ja ystäväpiiri, joka on lisäksi sellaisessa iässä, että menevät naimisiin ja suvussa kuuluu tapoihin järkätä kunnon häät.

Meillä on jonkin verran sukua ja ystäväpiiriä, mutta häitä on ollut aika vähän. Sukulaiset ovat sen ikäisiä, että ovat joko menneet naimisiin jo vähintään 10 vuotta sitten. Kavereissa moni ei ole järjestäneet ainakaan kuin ihan pienet häät ja osa ei järjestänyt häitä ollenkaan.

Sitten on vielä tulossa vähän nuorempi polvi, joka ei ole vielä ehtinyt naimisiin, mutta varmaan pian alkaa hääkutsuja tulla.

Jos siis suvussa iät menisivät vähän eri tavalla ja tuttavat ja sukulaiset järjestäisivät lähes kaikki kunnon häät, olisi meilläkin häitä ollut pitkään parit per vuosi vaikka nyt ei ole ollut kuin ehkä joka toinen vuosi yhdet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on semmonen kolmen vuoden kierto..aina kolmen vuoden päästä uudet häät

Vierailija
4/8 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kaveri joka täyttää vasta 25v ja joka kesä ainakin viimeisen 10 vuoden ajan ollut VÄHINTÄÄN 2 häät.

Vierailija
5/8 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja viittitään pitää häitä. Kaupungissa väki vaan pistää hynttyyt yhteen. Ja sama menee suvuittain. Meidän suvussa 12 naimaikäisestä serkuksesta vain kolme on mennyt naimisiin, kaksi jo eronnut ja kuitenkin kaikilla on jo lapsia, osalla lähes parikymppisiä.

Vierailija
6/8 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

laaja kaveripiiri

Vierailija
7/8 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän niin kuin kaverisi. Tosin viime kesä jäi hääkutsujen suhteen välistä, mutta parhaimmillaan olen ollut kesän aikana kolmissa häissä. Yleensä häitä on 1-2/kesä.

Kysymykseesi vastaisin, että kun kutsuja tulee sekä miehen että mun puolen suvusta ja lisäksi molempien kavereilta, niin häitä vaan riittää :).

Miten kenellekään voi tulla hääkutsuja joka kesä???

Vierailija
8/8 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajatella, mä olen 40, ja ollut elämäni aikana vain 4:ssä häissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi