Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Klaukkalassa nuorten kolari su aamulla

Vierailija
24.04.2011 |

Klaukkalantien ja Lahnuksentien risteyksessä joukko nuoria ajoi kolarin sunnuntaiaamuna. Satuitko näkemään minkä merkkinen tai ainakin minkä mallinen/värinen auto oli kolarin aiheuttaja? Jos epäilyni osoittautuu oikeaksi niin kommentoin sitten lisää. Auto ollut varmaan ainakin aamupäivän siellä ojassa. t. utelias

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut mitään ojassa maannutta kolarin aiheuttajaa. Nuorten auto on kävelytiellä edelleen. Harmaa farkku.

Vierailija
2/4 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vähän epäilinkin että on harmaa farkku... Itse luin tuon jutun iltalehdestä, joten en ole nähnyt koko risteystä tänään ennen kuin tässä illan suussa enkä silloin ainakaan huomannut mitään autoa siellä. Tunnen erään harmaan farkun kuljettajan, jolla kortti ollut vasta aika vähän aikaa, ja hieman liian holtiton on ajotyyli. Poika ajanut vuodessa kolareita ainakin sen verran missä itse olen ollut osallisena (tosin syyttömänä kaikki kerrat) 30 vuoden ajokokemuksella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivällä kun ajettiin siitä pariin kertaan ohi. En kyllä ihmettele et olis siirretty kun keula oli osittain ajoradalla.

Vierailija
4/4 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tuon jälkeen ei korttia saa takaisin ilman pakollisia uusia ajotunteja, jolloin autokoulunopettaja voisi edes hieman yrittää paukuttaa oppia päähän. Valitettavasti näi nei vaan taida käydä.

Humalaisen tuurilla ei itselle koskaan käy mitään vahinkoa, mutta jos tuolla olisi sattunut olemaan jalankulkijoita liikkeellä niin mitenkähän heidän olisi käynyt?

Ja kun ajokorttia kysellään aika harvoin, niin ilmankin uskaltaa kyllä näköjään ajella. Ainakin lehdessä luki että kuski oli ajo-oikeudeton, joten kortti taitaa olla poliisin jemmassa jo ennestään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän