Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tämä on? Naisten vaiva- asiaa

Vierailija
24.04.2011 |

Kuuluuko hiivaan aina lisääntynyt valkovuoto? Koska minulla ei sellaista ole vaikka muuten klassiset hiivan oireet onkin. Mietityttää vain kun eilen aloitin 3 pv:n kuurin Canesten 2% voiteella eikä minkäännäköistä helpotusta? Voiko tää olla sp-tauti. Itse en vieraissa ole käynyt, miehestä en tiedä..

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikös paketissa lue, että tepsii vasta muutama päivä kuurin jälkeen. Ei se vuorokaudessa mene ohi. Sitten tietysti lääkäriin jos ei ole auttanut. Ja hiiva ei tosiaan välttämättä vuoda ulos, vaan takertuu "kasvualustaansa" kerrokseksi. Voi olla sisällä aikamoiset mömmöt ennen kuin kuuri jelppaa :/

Vierailija
2/4 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei siis riitä, että ulos vain laittaa voidetta, vaan osta nimenomaan Canesten emätinpuikko (jos tuo ei ole emättimeen laitettavaa voidetta). Voide vain voitelee ulkoa, ei poista emättimessä lymyilevää tautia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

flukonatsolia, sitä saa onneksi nykyään ilman reseptiä apteekista. Kun mulla on ainakin tuo hiiva ihan jatkuva riesa ja canesten ei auta mitään. Aikaisemmin jouduin aina ravaamaan lääkärissä joka hiivatulehduksen takia. :/

Vierailija
4/4 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitänee vaan odotella helpotusta, kiitos. Ap