Miehellä aikeissa syrjähyppy? löysin kortsun
pyykkikoneesta...
Ukko oli siis työkavereiden (kaikki paitsi yksi naisia) kanssa iltaa viettämässä viime viikonloppuna. Tänään pesin muun pyykin joukossa vaatteet, jotka miehellä oli päällä tuolloin. En nyt keksi miten muutenkaan tuo kortsu olisi pyykin sekaan joutunut, kun miehen housun taskusta.
Luulisin että olisin sen huomannut pyykin lajittelun ohessa, jos se muuten olisi sinne vahingossa tipahtanut (mikä tuntuu aika epätodennäköiseltä)
Hitto kun ei tule aina tarkistettua kaikkia taskuja pyykeistä...
Ensin mietin, että eipä onneksi ole mitään sitten tapahtunut, mutta tajusin että mistäs tiedän montako kortsua sillä on ollut reissussaan mukana!? Ei ole mies tälläkään hetkellä kotona että voisin asiaa kysyä. Tekstaria en viiti laittaa ettei saa liikaa aikaa miettiä nasevaa vastausta. Mies on tosi taitava yleensäkin kääntämään asiat mun syyks, olenkohan joutunut jonkinasteisen narsistin pauloihin...
Mietteitä tästä, ei meinaa nyt uni tulla kun koitan järkevää selitystä löydölle keksiä..?
Kommentit (4)
Tuo arvalla voittaminen taitaisikin olla ainut järkevä selitys, johon ei liity uskottomuutta. En usko että tuollaista selitystä keksisi omasta päästä, joten tuon jos kertoo todennäköisesti pitää paikkansa. Jos väittää ettei tiedä, tai että lapset olis sen käsiinsä saanu ja piilottanu (niin varmaan!) alkaa kyllä hälytyskellot soida...
Jos jotakuta taustat kiinnosti, niin mies täyttää tänä vuonna 30v, minä pari vuotta nuorempi, yhdessä 7 vuotta, kaksi pientä lasta.
Tuo arvalla voittaminen taitaisikin olla ainut järkevä selitys, johon ei liity uskottomuutta. En usko että tuollaista selitystä keksisi omasta päästä, joten tuon jos kertoo todennäköisesti pitää paikkansa. Jos väittää ettei tiedä, tai että lapset olis sen käsiinsä saanu ja piilottanu (niin varmaan!) alkaa kyllä hälytyskellot soida... Jos jotakuta taustat kiinnosti, niin mies täyttää tänä vuonna 30v, minä pari vuotta nuorempi, yhdessä 7 vuotta, kaksi pientä lasta.
Henkilö joka kantaa kortsua mukanaan tekee sen siksi että tarvii niitä.mun mies ei käy vierais eikä kanna kortsua!minkäikänen mies!petti sua jo takuulla!!