Kummeista...
Itellä ois sellanen tilanne, että olis lapsi kohta syntymäisillään ja kummit on valittu. Mitä ite valitsin kummeja, niin mies tulee hyvin toimeen heijän kanssa. Mies taas mitä on valinnu, niin kyllähän niitten kaa jokusen sanan vaihtaa, mut thats it. Ei meillä mitään hampaan kolossa ole, mut ei vaan ole tullu sillä tavalla tutustuttuu. Kyseiset kummit miehen hyviä kavereita. Onko toisilla tämmösiä kokemuksia? Mitä ootte tehny asian suhteen?
Kommentit (7)
Tuossahan on oiva tilaisuus tutustua.
Tottakai miehen mielipiteen otan huomioon. Se vaan, kun minä en hirveesti tunnu niitä hänen kavereitaan kiinnostavan. Ei ne ikinä keskustele mitään tai muuta. Kyllähän sitä kuulumiset vaihetaan joskus mut siinä se. Itelläki ehkä vähän oma lehmä ojassa, kun on sellanen asenne, että jos ei keskustelua synny itestään, niin sitten ei, että ollaan vaikka hiljaa. Asennevamma? :D -ap
Tottakai miehen mielipiteen otan huomioon. Se vaan, kun minä en hirveesti tunnu niitä hänen kavereitaan kiinnostavan. Ei ne ikinä keskustele mitään tai muuta. Kyllähän sitä kuulumiset vaihetaan joskus mut siinä se. Itelläki ehkä vähän oma lehmä ojassa, kun on sellanen asenne, että jos ei keskustelua synny itestään, niin sitten ei, että ollaan vaikka hiljaa. Asennevamma? :D -ap
minulla ihan täysin sama tilanne! mies haluaisi parhaan kaverinsa kummiksi ja me ei olla kovinkaan pitkään kyseisen miehen kanssa tunnettu.. nyt sitä sitten mietin, että uskallanko luottaa omani miehen päätökseen, että kaveri on luotettava ja oikea valinta..? apuja minäkin kaipaisin!
voi tapahtua? Ja miksi teette lapsen miehen kanssa, jonka mielipiteeseen kummiudesta ette voi luottaa?
Tehkää niin, että otatte kaksi kummia, toinen miehen ehdotus, toinen vaimon, niin molemmilla on yhtäläinen oikeus päättää. Ei se äiti ole mikään lopullinen auktoriteetti kummien suhteen.
kun oon tässä miettiny, että mitenkä sitten on hankalaa olla aina kaikissa perhejuhlissa ym, jos ei toisen kanssa minkäänlaista keskustelua synny. Että kumminki lapsen elämässä aika paljon mukana. Ja siis itse valitsin kaksi kummia, mies kaksi. Kait sitä pitää yrittää jotenki tutustuu miehen kavereihin, vaikkei ne kyllä kiinnostusta osota tutustumisen suhteen, varsinkaan se toinen... :/ Mies tulee taas tosi hyvin juttuun minun valitsemien kummien kanssa, veljeni ja parhaan ystäväni.