Olen omistusasuntoalueen häirikkövaimo, haluatko kysyä jotain?
Huudan ukolle vittusaatanaa ja homopetteriä vaikka ovi tai ikkuna olisi auki, haukun äijää parkkipaikalla, en tervehdi naapureita, en osallistu pihatalkoisiin muuten kuin soittamalla karaokealevyjä täysillä ja juomalla siideriä omalla terassilla kun muut haravoivat...
Kommentit (3)
Ei ykskään mun tuntema/ entinen vuokra- asujanaapuri ole noin käyttäytynyt. :D
Kirjoitit minusta, mutta päätit tuoda sen tänne "minä"-muodossa.
Kuule, olen pahoillani että minulla on kantava ja iso ääni, mutta en minä vittuperkelesaatanaa huuda, enkä ole aggressiivinen tai riitelevä. Saatan huutaa toiseen huoneeseen ja tiedän kokemuksesta etteivät kuule jos sanon normiäänellä. Huudan esim: että ruoka on nyt, teenkö minä broilerista kastikkeen vai mitä haluat siitä tehtävän, rahkapiirakka on valmis, voisi alkaa tulla syömään. Tai helvetti vieköön taas tämä rakkine on rikki ala tulla korjaamaan se!
Sinä kuulet ne kirosanoina.
Mies ei tee mitään jos pyydän kauniisti. Kokeiltu on sekin.
En osallistu teidän talkoisiinne, kun en minä pihaakaan sotke, ja tiedän, että inhoatte minua,. Alkuun yritin tervehtiä, mutta sain takaisin vain mulkaisuja ja kukaan ei vastannut tervehdykseeni, ajattelin että olkaa sitten olevinanne.
Mutta oletko huomannut, että se siideri on alkoholintonta.
Oletko huomannut, että meillä hiljenee klo 21 mennessä, eli yhtäkään yötä tai viikonloppua ei kukaan naapuri ole meidän takia valvonut, meillä ei ryypätä eikä biletetä eikä riitellä illalla. Niinkuin teillä muilla.
Oletko huomannut, että emme roskaa yhteisiä alueita, emmekä riko toisten omaisuutta.
en osaa sopeutua tähän omistusasuntomiljööseen ja käyttäydyn kuin vuokra-asuja.