Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää tommonen kun ei vastata tekstiviestiin! Lyhytkin vastaus kelpais.

Vierailija
22.04.2011 |

Siis kaveria kyselen ett pääsiskö mukaan. Ja mitään ei vastaa. Voisin kysyä jotakin toista mutta en oikein vi jos toinen vastaakin ett pääsee. nyt oon eilisestä odottanut vastausta- voinen olettaa ettei pääse ja pyytää jotakin toista?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi viesti?

Jos asiasi kuitenkin kiireinen ja tärkeä.

Vierailija
2/8 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekstareilla voi lähinnä lähettää tietoa, johon ei odoteta heti vastausta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua ärsyttää kanssa tuollainen. Jos on asiaa, niin soita. Tekstiviesti saattaa mennä tosiaan helposti ohi ja unohtuu hoitaa asia.

Jos haluat kaverin mukaan, niin mikä estää soittamasta?

Vierailija
4/8 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiska vastaamaan tekstareihin ja oletan, ettei tekstatilla kysella kiireellisiä juttuja. kannattaa aina soittaa jos on kiire. mulla on puhelin piippauksella jos on jotain sellaista ettei saa häiritä, kuten kun olen töissä tai nukkumassa joten ei tarvitse pelätä että häiritsee.

Vierailija
5/8 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastauksen soittaa, koska ei ketään voi velvoittaa kirjoittamaan kenelekkään viestiä (vie aikaa ja rahaa)

Vierailija
6/8 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei voi olla niin kiire, ettei ehdi paria sanaa tekstata. Tietysti voi soittaa, mutta tuo vastaamatta jättäminen kertoo henkilöstä paljon.

Vierailija
7/8 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei voi olla niin kiire, ettei ehdi paria sanaa tekstata. Tietysti voi soittaa, mutta tuo vastaamatta jättäminen kertoo henkilöstä paljon.

Vierailija
8/8 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiska vastaamaan tekstareihin ja oletan, ettei tekstatilla kysella kiireellisiä juttuja. kannattaa aina soittaa jos on kiire. mulla on puhelin piippauksella jos on jotain sellaista ettei saa häiritä, kuten kun olen töissä tai nukkumassa joten ei tarvitse pelätä että häiritsee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi