Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vetoaako sinuun tällainen mies?

Vierailija
21.04.2011 |

Olemukseltaan aika kovis, macho, kalju (itse ajeltu pois eli muuten hiuksia olisi), suht hyvännäköinen sekä vartaloltaa että kasvoiltaan, pituus ehkä n. 175-178 cm. Pilke silmäkulmassa. Tekee mitä haluaa, ei kysy lupaa naiseltaan. Olisi kiva kuulla vastauksia, koska luultavasti täällä vastataan ettei ikinä ja silti tiedän tällaisen miehen, joka saa oikeestaan kenet haluaa.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tykkää minkäänlaisista kaljupäistä. Ja tuollainen, että tekee mitä haluaa, ei kiitos. Haluan mieheni kuuntelevan minuakin.

Ehkä vain luulet sen saavat kenet haluaa tai sitten et tunne naisia, joita se mies ei kiinnosta.

Vierailija
2/12 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkä kerro viestissäsi onko mies minkä värinen??

Vaaleet kulmakarvat tai ruskeat silmät on totaalinen TURN OFF.

Ja jos tällä miehellä on vielä partaa niin YÖH.

Ei siis vetoaisi:-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kalju ok, machoilu ok ja sekin, että ei kysy lupaa, on ok paitsi, jos tarkoittaa, ettei ota huomioon, kuten täällä joku jo mainitsikin. Eli muuten vetoaisi.

Vierailija
4/12 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa persulta amistyypiltä.

Vierailija
5/12 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes panis.

Vierailija
6/12 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli en varmaan ylipäänsä kiinnittäisi mitään huomiota.

Vierailija
7/12 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukaan saa kenet vaan haluaa, vaikka olisi kuin hyvännäköinen yms.

Itseäni ei ole koskaan kiinnostaneet machot, ja miesmakuni on muutenkin hieman erikoinen, joten tuskin uppoaisi tämä mies minuun.

Olemukseltaan aika kovis, macho, kalju (itse ajeltu pois eli muuten hiuksia olisi), suht hyvännäköinen sekä vartaloltaa että kasvoiltaan, pituus ehkä n. 175-178 cm. Pilke silmäkulmassa. Tekee mitä haluaa, ei kysy lupaa naiseltaan. Olisi kiva kuulla vastauksia, koska luultavasti täällä vastataan ettei ikinä ja silti tiedän tällaisen miehen, joka saa oikeestaan kenet haluaa.

Vierailija
8/12 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa kukaan saa kenet vaan haluaa, vaikka olisi kuin hyvännäköinen yms.

Itseäni ei ole koskaan kiinnostaneet machot, ja miesmakuni on muutenkin hieman erikoinen, joten tuskin uppoaisi tämä mies minuun.

Saa kenet vaan haluaa. Se ei ehkä halua sun tyyppisiä naisia?

Vierailija
9/12 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin kukaan saa kenet vaan haluaa, vaikka olisi kuinka hyvännäköinen yms.

Eli vaikka ei haluaisi minua (mitä en ole koskaan edes väittänyt) niin tuskin saa kaikkia niitä joita haluaa, tai sitten haluaa vaan "helppoja nakkeja"

Tuskinpa kukaan saa kenet vaan haluaa, vaikka olisi kuin hyvännäköinen yms.

Saa kenet vaan haluaa. Se ei ehkä halua sun tyyppisiä naisia?

Vierailija
10/12 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti kuulostaa minun avomieheltäni... ihan kuin tuntisit mun Samin.

Vierailija
11/12 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilke silmäkulmassa, tekee mitä haluaa...Vetoo kyllä, mutta tuo pituus, aivan liian lyhyt. Ehkä siksi olen ikuinen vanhapiika, kun haluan miehen, joka tietää mitä haluaa, eikä joka asiassa kysy lupaa minulta.

Vierailija
12/12 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnes kerroit että "tekee mitä haluaa, ei kysy lupaa naiseltaan". Periaatteessa en kysy lupaa mieheltä, eikä miehenikään minulta, mutta jos tuolla tarkoitetaan sitä että ei koskaan ota puolisoa huomioon tehdessään jotain suunnitelmia niin ei vetoaisi. Mun ystävällä on tällainen mies, mies oli sopinut Tallinnan huvittelureissusta laivalla (kaverin kanssa), vaimolla murtui jalka. Mies ei jäänyt kotiin , vaikka heillä pieniä lapsia. Ko. mies on kyllä komea ja supliikkimies, mutta luonteeltaan täys kusipää. Sellainen ei vetoa. Mutta eri asia tietääkö tuon kusipäisyyden heti alussa jolloin saattaisin erehtyäkin, mutta luonteen paljastuttua lähtisin kävelemään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän