Millaisissa vaatteissa tällaisilla keleillä kannattaa hölkätä/juosta?
Olen vasta-alkaja...Nyt olen hölkännyt tuulipuvussa, mutta viikonlopun "helteillä" saattaa olla liian lämmin...
Mitä siis mukaan mökille?!
Kommentit (5)
Olen mieheni kanssa miettinyt, että mikä niissä juoksutrikoissa on niin ylivertaista. Onko se se, että ilmanvastus jää minimiin vai mikä?ap
Mukavaa on se, että lahkeet eivät heilu, koske toisiaan vasten tai kahise. Lisäksi sateella trikoot eivät tunnu märiltä toisin kuin tuulipuku tai college-housut. Ilmanvastuksella ei ole mitään merkitystä ainakaan silloin, jos nopeus on yli 5 min / km (alle 12 km / h). Myös tekninen paita on T-paitaa mukavampi siksi, että se ei tunnu hikisenäkään (tai sateella) märältä.
tekninen paita tai tekninen lyhyt paita ja ja ohut juoksutakki. En juokse tuulipuvussa ikinä,se on niin hiostava ja kahiseva. Kun trikoiden pitämisen ensihäpeästä toipuu,on ne ihan ykkösvaruste juoksussa.
collegehousut ja ehkä jonkun pitkähihaisen t-paidan...
Olen mieheni kanssa miettinyt, että mikä niissä juoksutrikoissa on niin ylivertaista. Onko se se, että ilmanvastus jää minimiin vai mikä?
ap
Kai niissä ilmanvastuskin on pienempi mutta tärkeintä niissä on se etteivät lahkeet kahise ja tuuli hulmuttele niitä. Toinen on se että ne pitävät lihakset paremmin "kasassa", joka taas tekee juoksemisesta mukavampaa ja tehokkaampaa. Kokeilen ni tiedät! :) -op