Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkku 31v mies ja eronnut 35v nainen jolla 2 lasta, toimiiko?

Vierailija
20.04.2011 |

Olen itse tuo naisosapuoli =) Ja niin tolkuttoman ihastunut yhteen entiseen työkaveriini. Joka siis on lapseton sinkku, 31v. Hän täyttää ihannemieheni kriteerit, on itsestään huolehtiva, rehellinen, sosiaalinen, itsenäinen jne. Ilmeisesti ei ole pitkään aikaan seurustellut ainakaan pidempään. Syytä siihen en tiedä, sillä olemme keskustelleet lähinnä vain työhön liittyvästä.

Nolaanko itseni tyystin, jos uskallan miehelle ehdottaa esim. treffejä. Tiedän hänen olevan hyvin lapsirakas, mutta en tiedä kuinka hän suhtautuu siihen, että minulla on kaksi lasta. Lapsillani on hyvä isä ja sinnepäin toimivat säännölliset suhteet, joten isän korviketta en missään nimessä hae..

Uskallanko tehdä aloitteen, ja miten selviän jos hän vaikka purskahtaakin nauruun tai alkaa levitellä tietoa kaikille=) Iik!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mitä menetettävää? Ette siis ole enää samassa työssäkään?

Onko kiinnostus ollut yksipuolista, vai onko hänellä myös mielestäsi kiinnostusta sinuun.

Mielestäni ei mitään estettä!

Tosin mietityttää, miksei mies seurustele jo, eihän ole homo..

Vierailija
2/11 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainahan se on tuurikauppaa hyväksyykö mies toisen miehen lapset vai ei!

mulla onneksi aikanaan hyväksy,eikä taatusti ole eroa 2 toisen tai 2 hänen lasten välillä!

mies puhuukin että hänellä on neljä lasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mies on sinkku vaikka tykkää lapsista????? Ja vielä kaikin puolin naimakelpoinen???????????

Kuulin karseen jutun miten pedof...ettii yh-äitejä, joilla lapsia ja vielä viestit kulkee että seuraavakin voi yrittää.

Otahan asioista selvää äläkä etene niin nopeasti:)

Vierailija
4/11 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se oo lapsista tai siviilisäädystä kii.

itel on 4 muksua (kolme eri isää hihi)

ja seukkaan nuoremman miehen kans jo kolmatta vuotta.

hyvin menee:)

Vierailija
5/11 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolme valmista lasta - hyvin on toiminut, yhdessä jo 15v.

Siihen en osaa sanoa onko kiinnostunut ja miten reagoi treffiehdotukseen mutta jos ei kokeile ei voi tietää...

Vierailija
6/11 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mies on sinkku vaikka tykkää lapsista????? Ja vielä kaikin puolin naimakelpoinen??????????? Kuulin karseen jutun miten pedof...ettii yh-äitejä, joilla lapsia ja vielä viestit kulkee että seuraavakin voi yrittää. Otahan asioista selvää äläkä etene niin nopeasti:)

Vierailija
7/11 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselin itse yli 8kk erästä, jonka tapaan kuukaudessa n. viiden päivän ajan aamuin ja iltapäivisin. Hän kolahti mulle siis alkusyksystä ja siitä lähtien oli tuskaa miettiä miten ottaa kontaktia kun en tiennyt miehestä juuri muuta kuin etunimen.

Laitoin sitten yksi päivä asia-asiaa tekstarilla ja siihen ohimennen jotain henkilökohtaista, se rikkoi "jään". Mies tuli seuraavana aamuna halaamaan minua ja kiittämään kivasta viestistä! Sen jälkeen on ollut helpompaa ottaa kontaktia ja jutella, ja tänään pyysin miestä ulos..

Vierailija
8/11 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se oo lapsista tai siviilisäädystä kii. itel on 4 muksua (kolme eri isää hihi) ja seukkaan nuoremman miehen kans jo kolmatta vuotta. hyvin menee:)

Vierailija
9/11 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehdä aloitteen. Mies aina tekee aloitteen jollain tapaa, jos on kiinnostunut riittävästi. No, ehkä se eka ehdotus voi tulla vielä naiselta, mut sitten se on kyllä miehestä kiinni.

Miehet nimittäin tietävät, että velvollisuus on heillä, joten kyllä toimivat, jos ovat oikeasti sinkkuja ja kiinnostuneita.

Vierailija
10/11 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies oli 27v "sinkku" (tosin jäi sinkuksi vasta kun tapasimme) ja itse 26v eronnut kahden lapsen äiti. Takana jo reilu viisi vuotta ja hyvin on toiminut. Ja kaikki lapsirakkaat miehet ei sentään ole pedofiileja. Jotain rajaa tuolle epäilyllekin.

Vierailija
11/11 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaa lapsia teini-iässä hävettää.

Toisaalta tunnen kyllä yhden sellaisen äidin jolla neljän eri ukon kanssa lapsia ja kaikki lapset jo aikuisia ja samanlaisia itsekin paitsi ehkä yksi.

Yksi lapsista aloittaa suhteen aina lapsenteolla ja niitä onkin jo kertynyt kolmelle tai neljälle eri ukolle.

Minua suututtaa asiassa näiden lasten ikävä ja .....en sano muuta eihän daaliat ymmärrä kuitenkaan kun ...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan