Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytetyt kengät lapselle

Vierailija
20.04.2011 |

Kannattaako ostaa pienelle 1-2 vuotiaalle lapselle uudet kengät vai voiko käyttää yhdellä lapsella olleita kenkiä? Onko asiaan olemassa jotain "virallista" suositusta?

Ei olis hirveesti varaa laittaa rahaa hyviin, uusiin kenkiin ja meillä ois lapselle serkun vanhoja, päällisin puolin ihan hyväkuntoisen näköisiä kenkiä (Viking, Superfit, Ecco yms. kalliimipa kenkiä).

Uskaltaako niitä käyttää vasta kävelemään oppineella?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mutta muuten järki peliin; jos kengät on vähän käytetyt, pohjat ei ole kuluneet eikä muutenkaan kengät ole kulahtaneen ja venähtäneen näköiset, niin voi käyttää. Suositushan on ettei käytetä lapsille toisten käytettyjä kenkiä,koska kengät muotoutuu jokaisen käyttäjän mukaan, ja ei ole hyvä saada sellaisa kenkiä jotka on muotoutunut toisen jalan mukaan.Esim.jos on ollut kanta tai jommallekummalle syrjälle astuja; ulko tai sisä, niin sitten se jo määrää miten kenkä asettuu kun sillä astelee. Voi aiheuttaa myöhemmin selkä ym vaivoja, ja siitähän on meillä monella kokemusta. Nimim.selkävaivainen, sisarussarjan 4.lapsi

Vierailija
2/4 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

VArmaan olet itsekin joutunut/saanut jalkaasi käytetyt kengät. Itse olen kyllä kierrättänyt kenkiä(kin) lapsilla. Eivät ne kengät ihan niin loppuun kulu pienillä lapsilla. Mutta ihan itse joudut asian päättämään, siihen ei toisten mielipiteet auta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttöaika on kuitenkin niin lyhyt. Kesällähän voi pikkuinen sitten olla mahdollisimman paljon paljain jaloin.

Vierailija
4/4 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat hyvässä kunnossa jne.

Ainoastaan ensikengät olen ostanut muksuille uutena. Tai no, esikoisella oli kengät joita oli käytetty kaksi kertaa mutta kuitenkin. Niissä olen ehdoton.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme