Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun pitäis olla 15 min päästä lastensuojelun palaverissa. En taida ehtiä.

Vierailija
20.04.2011 |

Kun vasta heräsin ja aamukahvi on kesken. No, palaveeratkoon keskenään tai isukin kanssa, ei kiinnosta.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsia olet synnyttänyt? eikö olisi ollut helpompaa viettää villiä sinkkuelämää koko ajan?

Vierailija
22/39 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi tietää ennen kuin sitä kokeilee. Oli mullakin kuvitelmat että se on auvoista, ihanaa ja taivaallista, mutta se kuvitelma romahti jos synnärillä 5 vuotta sitten.

Voin mä lasteni kanssa asua sit kun ne on sen ikäisiä, että osaavat itse itsestään huolehtia eivätkä tartte lapsenvahtia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan lapsivapaata ja parisuhdevapaata vapaan ihmisen elämää.

Vierailija
24/39 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan lapsivapaata ja parisuhdevapaata vapaan ihmisen elämää.

sulla on koko ajan noin helvetin vaikeata?

Vierailija
25/39 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi tietää ennen kuin sitä kokeilee. Oli mullakin kuvitelmat että se on auvoista, ihanaa ja taivaallista, mutta se kuvitelma romahti jos synnärillä 5 vuotta sitten.

Voin mä lasteni kanssa asua sit kun ne on sen ikäisiä, että osaavat itse itsestään huolehtia eivätkä tartte lapsenvahtia.

halua asua sun kanssa.

Vierailija
26/39 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikset anna lapsiasi adoptoitavaksi?

Vierailija
27/39 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainoastaan vituttaa tää välivaihe, että roikun liian isossa asunnossa lasten isukin naapurissa. Pitää olla jotain lippulappua sossuun siitä että lapset asuvat jatkossa isällään ja sit haen itselle takuuvuokraa ja muuttoavustusta pienempään asuntoon.

Tai sit asustelen kolme kuukautta täysihoidossa suljetulla, niin eiköhän ne sieltä mulle kämpän hommaa.

Vierailija
28/39 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

no pienellä eläkkeelle jos joudut kitkuttamaan vailla mitään järkevää tekemistä niin eipä siinä paljon juhlita. Saa varmaan napsia aika paljon pillereitä että niin tyhjän jua merkityksettömän elämän kestää.

Vierailija
29/39 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällä jalalle enää töissä käydä, karaokebaarissa kaljalla kyllä ja muissa kivoissa riennoissa.

Ja en mä oikeesti mitään murrosikäisiä lapsia vaivoikseni halua, nehän syökin niin helvetisti että konkurssi tulis.

Pitäiskin varata aika lääkärille, niin sais dokumenttia jalasta eläkehakemusta varten.

Mut nyt menen suihkuun.

Vierailija
30/39 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika ei oo tullut pitkäksi, päin vastoin, päivät menee liian nopeasti.

Ja eläke on isompi mitä työttömyyskorvaus, kyllä sillä elää kun ei tupakoi tai kapakoi. Ja varsinkaan kun ei elareita maksa.

Vierailija
31/39 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä eläkkeellä lukea ja elokuvia on ainakin 30 tuntia kattomatta. Tekemisen puutetta ei todellakaan tule olemaan.

Vierailija
32/39 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhteenveto mulle kirjeellä postilokero-osoitteeseeni vai soittaako sossu mulle jos jostain uuden puhelinnumeroni löytää?

Tarttis kuitenkin jotain dokumenttia toimeentulotukisossulle esittää siitä että tarviin pienemmän asunnon?

Vierailija
33/39 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itkeä sitten kun en ilmaannut elatussoppareitakaan allekirjoittamaan ja isken kapulaa rattaisiin voisia kestävällä valitusprosessilla. Eikä mun tartte tapaamisoppareitakaan noudattaa, koska en niitä allekirjoita. Ihanaa lapsivapaata 4-kymppisen sinkkunaisen elämää. Ja rajaton vapaa-aika, kun on eläkkeellä.

Sää varmaan äänestit persuja. Just tommosten vastuuntunnottomien loisien takia mä äänestän kokoomusta. Tuommosta akkaa en verorahoillani halua elättää.

Vierailija
34/39 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kielenkäyttösi perusteella sinä et elätä edes itseäsi.

Ja soitin isukille, että tuunko illalla käymään vai joko sossut kielsi tapaamasta lapsia, niin mikään ei kuulemma muutu, näillä mennään.

Lapset kirjoilla mulla ja lapsilisätkin tulee huomenna. Kiva, saa olutta koko pääsiäiseksi. ap

Vierailija
35/39 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan turha alkaa Psykomammalle mitään järkeä puhumaan. Se tekee näitä aloituksia vain ärsyttääkseen. Jos ette vastaa sille, se lopettaa inttämisen.

Vierailija
36/39 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kielenkäyttösi perusteella sinä et elätä edes itseäsi. Ja soitin isukille, että tuunko illalla käymään vai joko sossut kielsi tapaamasta lapsia, niin mikään ei kuulemma muutu, näillä mennään. Lapset kirjoilla mulla ja lapsilisätkin tulee huomenna. Kiva, saa olutta koko pääsiäiseksi. ap

mää luulen, että sinä rellestät juuri minun verorahoillani. Miten itselläsi tuo työnteko..taidat olla aika bimbo kun jo tuossa iassä ei enää työhön huolita ..niin kyllähän nuo näytöt vanhempana olemisesta kertovat jo jotain sinusta eli rupusakkia ole..sääli lapsiasi..ovat raukat vielä perineet geenisi..tulevia yhteiskunnan elättejä jos sinusta mallia ottavat. Toivottavasti jossain kohtaa brokration rattaissa huomataan tuollaiset yhteiskunnan kusettajat.

Vierailija
37/39 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänäänkin yöpaidassa hillunut koko päivän, eikä edes itse tartte kakaroita virikehoitoon kuskata, kun isukki vie ja hakee ne töihin mennessään.

Ulkona sataa, en ees postia viitti hakea. Bimbo olen mielelläni, en vaan tiedä ilman googlea että mitä se tarkoittaa.

Maksa sinä vaan niitä verojasi ihan rauhassa.

Vierailija
38/39 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivääkään en enää ikinä töitä tee. Enkä edes hoida lapsiani.

Vierailija
39/39 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yöpaidassa ja heitelty provoja sinne tänne pitkin nettiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi