mangneettikuvaus
Kommentit (7)
Miksi ei sujuisi? Eihän siinä muuta tarvitse kuin pysyä paikallaan. Joillekin tosin voi olla vaikeaa.
Meinasin mennä paniikkiin siinä koneessa, mutta hillitsin tunteeni ja odotin vain, että tutkimus meni ohi. Myöhemmin kuulin, että olisin voinut saada rauhoittavaa etukäteen. En kuitenkaan tiedä, olisinko silti halunnut ottaa esilääkettä.
Minua ahdisti ahtaus, kun katto oli ihan silmien edessä ja koneen pitämä meteli.
hieman hankala oli olla kun olin synnytystapa-arviossa kuvauksessa kun piti liikkumatta selällään olla. mutta hyvin meni. :)
julkisella puolella, minut tungettiin sinne pää edellä ja sain vain korvatulpat. Jouduin olemaan sielä yli tunnin ja olin aivan paniikissa. Sen jälkeen olen ahdistunut jos joudun olemaan pienessä tilassa.
Nyt olen lyhyen ajan sisään joutunut käymään 2 eri kertaa uudelleen, mutta nämä molemmat kerrat yksityisellä puolella. Helpotus oli suuri kun molemmilla kerroilla jalat menikin edellä ja pää jäi ulkopuolelle. Sain myös molemmilla kerroilla kuulokkeet korviin ja lempiradiokanavan päälle.
Nyt edellisellä kerralla nukahdin kesken tutkimuksen :D
Tutkittiin epilepsiaa ja olin jo kehitellyt itselleni paniikkihäiriön, jonka kohtauksia luulin epilepsiakohtauksiksi. Tuntui koko ajan että kohtaus on tulossa, vaik ei siis ollutkaan (paitsi että olihan se koko kuvaus yhtä paniikkikohtausta). 45 minuuttia meni, kerran jouduttiin alottaa alusta kun en pystynyt olemaan paikallaan. Mutta muilta oon kuullut pelkästään positiivisia kokemuksia, jotkut tosiaan jopa nukahtanu kesken kaiken :)
Julkisen puolen magneetissa minäkin sain vain korvatulpat. Laite oli sen mallinen, että siinä ei mahtunut makaamaan kuulosuojaimet päässä.
Yksityisellä sai korvatulpat ja kuulosuojaimet, mutta meteli oli silti aika kova.
Pelkäätkö paniikkia tai jotain?