Mieheni vanhemmat ja sisarukset
on kaikki rumia.
osa myös läskejä.
en ehkä uskalla tehdä mieheni kanssa lasta, ettei se saa noiden sukulaisten piirteitä :/
Kommentit (10)
kun samaan sukuun kuuluva(miehesi) on ottanut tuollaisen muijakseen=)
totta puhut, he eivät kauhean älykkäitä ole. ei miehenikään, vaikka on huimasti älykkäämpi muuta perhettään.
vihaan niitä juntteja!!
joskus tekisi mieli jättää mieheni ihan vaan sen takia että pääsisin noista muista junteista eroon.
ja joo, ehkä mieheni oli tyhmä kun otti minut, pinnallisen ja suppeakatseisen, muijakseen.
mut silti hei!
Kun äiti ja isä on molemmat rumia, rumuusgeenit varmaankin kumosivat toisensa ja syntyi aivan järettömän kaunis lapsi, josta kasvoi uskomattoman komea mies.
Kun äiti ja isä on molemmat rumia, rumuusgeenit varmaankin kumosivat toisensa ja syntyi aivan järettömän kaunis lapsi, josta kasvoi uskomattoman komea mies.
ei minun mieheni mikään superkomea ole. ihan tavallisen näköinen.
mutta nuo ulkonäköominaisuudet joita hänen perheellänsä on sopii kyllä huomattavasti paremmin miehelle kuin naiselle. mieheni siskot on ihan järkyttävän rumia. ja lihavia myös. eipä ihme etteivät saa miestä itelleen.
Tsemppiä ap, harmi, että sulla on tuollaisia sukurasitteita, jotka pilaa sun niin hienon elämän! :D
Tsemppiä ap, harmi, että sulla on tuollaisia sukurasitteita, jotka pilaa sun niin hienon elämän! :D
no sanos muuta!
ap
Ei oo kyllä helppoa. Mä oon joskus miettiny, että miten koskaan tulen kestämään miehen siskoa elämäni ajan, jos tässä yksissä meinataan olla. Se on vaan puhtaasti kusipää, onneks ei sentään siihen päälle vielä ruma. Muut sukulaiset on ihan ok niin ulkonäkönsä kun luonteensa suhteenkin.
Meillä oli ero ihan hilkulla ja ainoa valopilkku tossa oli se, ettei olis ikinä enää tarvinnut nähdä itsekästä-tyhmää-valittavaa anoppia tai miehen tekopyhää läskiä siskoa. Helpotti!
Miehen sisko on patalaiska lässyttäjä ja anoppi inhottava 2-naamainen typerys, onneksi on 200km välimatkaa. Tää oli muuten samalla viesti kyylävälle miehelleni, joka vakoilee tekemisiäni,pläääääh!
Meillä oli ero ihan hilkulla ja ainoa valopilkku tossa oli se, ettei olis ikinä enää tarvinnut nähdä itsekästä-tyhmää-valittavaa anoppia tai miehen tekopyhää läskiä siskoa. Helpotti!
sama ajatusmaailma sinulla :D
kun samaan sukuun kuuluva(miehesi) on ottanut tuollaisen muijakseen=)