Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Äidit eivät osaa pukea vauvojaan oikein

Vierailija
19.04.2011 |

Näyttää pahalta, kun pikkuvauva on paljain päin, olkoonkin sitten vaikka sisätiloissa vetoisassa kauppakeskuksessa. Laita edes ohut silkki- tai villapäähine, niin vauva on tyytyväisempi.

Toinen juttu on pienten lasten kaksiosaiset ulkoiluvaatteet. Kun lasta nostaa, niin paljas selkä vilkkuu. Tuntuu taatusti ikävältä.

Pakkasessa lapsi paljanin käsin, äidillä nahkahanskat kädessä. Miksi näin päin !!!!!

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

silkkimyssy päähän ja vauva nukkuukin paremmin, sanoi monen lapsen kokenut äiti - kyse ei ole akryylimyyssystä

Ja mainoksen maksoi Ruskovilla.

Vierailija
22/24 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei vauvalla sisällä oo myssy ollut päässä enää 1VRK iän jälkeen. synnärillä sanoivat että myssy vaan pois kun ruuminlämpö oli mitattu sen 3kertaa ja pysyi hyvänä. kysyin silloin että miten kotona kun oli talvi ja kämppä aika viileä, sanoi ettei tarvi sisällä pitää, vai pidätkö itse pipoa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

silkkimyssy päähän ja vauva nukkuukin paremmin, sanoi monen lapsen kokenut äiti - kyse ei ole akryylimyyssystä

t. toinen monen lapsen kokenut äiti, jonka viidestä lapsesta yksi oli pienestä pitäen "hikipää" ja on sitä edelleen aikuisenakin

Vierailija
24/24 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli syyskuun alku todella lämmin, n. 20+ astetta päivisin ja aurinko paistoi. Eli oli tosi lämmin.

Mun 2kk ikäisellä vauvalla oli ohut puuvillapotkari päällä ja ohut puuvillamyssy päässä, vaunuissa ja ohut peitto päällä Ja hyvin terkeni.

Menimme neuvolaan ja samaan aikaan tuli äiti n. 8kk ikäisen pojan kanssa sisälle. Ensinnä poika oli makuupussissa jonka vetoketju oli suljettu.

Sitä jo ihmettelin, et eikö tuu kuuma.

No sieltä siten paljastui poika jolla oli päällään toppahaalari ja toppamyssy. Eikä veilä mitä, sen alta paljastui villahaalari ja sen alta vielä college-puku. Poika oli vielä aika pulska ja aivan hikinen. Äiti riisuessaan ihmetteli, että miten sinä nyt noin hiessä olet.

Menimme samalle neuvolatädille, mä ensin. Kerroin hälle mitä olin nähnyt ja hän kiitti ja aikoi antaa ohjeistusta lapsen pukemiseen.

Mun mielestä toi oli jo jotain aivan kamalaa, ei ihmekään, et poika huusi kuin syötävä vaunuissa.