Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Fade Hetemaj kunnallispoliitikkaan?

Vierailija
18.04.2011 |

"liian pienet kuviot mulle, valmistunhan kauppatieteiden maisteriksi..."

Oikeesti Kosovo alkaa olemaan siinä kunnossa, että pakolaisia voisi palauttaa myös sinne!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihanaa heittää heti tuloksen kuultuaan että neljän vuoden päästä salesti sisällä. Hesari kertoo, miten Hetemaj sanoo että nyt vituttaa. Huhhuh mikä tyyppi.

Vierailija
2/9 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on kuitenkin hienoa, että saadaan ns. järkeviä esikuvia maahanmuuttajille, että tosiaan kannattaisi esim. kouluttautua ja muuta ja että voi päästä pitkällekin. Tietysti tuossa nyt vähän sellainen nuoruuden ylimielisyys paistaa läpi kommenteista, toivottavasti asettuu ajan kanssa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollaisia saa ikinä päästää Suomen asioita päättämään kun ajattelee noin tympeästi. Kosovossa voisi olla tarpeeksi isot kuviot hänelle, että takaisin vaan ja ilman paluulippua. Hitto mikä ääliö!!! Kyllä vielä kalahtaa omaan nilkkaan.

Vierailija
4/9 |
03.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoinen oli "Fade Feidarin" suhtautuminen vaalitulokseen ja omaan menestykseensä siinä. Tottakai jokaista epäonnistuminen suututtaa, mutta sen verran pitäisi olla järkeä ja itsehillintää päässä, ettei ihan mitä tahansa mene laukomaan.

Käytännössä Fade perui kaikki puheensa ja arvonsa, joita on toitottanut julkisuudessa.

Ensinnäkin fiksuus: jos on oikein kauppatieteiden maisteri vaikkakin vasta valmistumassa, niin kun menee vaalikeskusteluun, niin pitäisi sen verran olla taustatietoa asioista, että tietäisi edes sadantuhannen tarkkuudella paljonko Suomessa on työttömiä - mm. tässä ja monessa muussakin asiassa meni täysin lukkoon ja sanattomaksi, eikä missään tapauksessa antanut itsestään "asiantuntevaa" vaikutusta.

Toiseksi suvaitsevaisuus ja demokratia. Jos perussuomalaiset - olkoon kukakin heistä - mitä mieltä tahansa saavat lähes 25% kansan äänistä, niin kellään ei silloin ole varaa arvostella heidän oikeutustaan tulla edustetuksi parlamentissämme, joka on kuitenkin yksi vanhimmista länsimaisista demokratioista. Kyllä tyttö nyt todella antoi itsestään sen kuvan, että kun oikein paapotaan ja nostetaan mediaseksikkääksi ja menestystä tulee Suomi on hyvä ja ihana maa olla ja elää, mutta jos Suomen kansa sattuu äänestämään väärin ja rikolliset rasistit pääsevät valtaan, niin kylläpä on paska maa ja kansa läpikotaisin mätää.

Kyllä asia on niin, että Suomessa on jokaisen ansaittava kannuksensa itse omalla työllään ja kanssaihmisten luottamuksella, eikä ratsastamalla veljiensä tai isänsä mahdollisilla ansioilla.

Vahinko olin iloinen keväällä kun kuulin hänen ehdokkuudestaan ja mahdollisesta nosteesta mitä hänen menestymisensä antaisi suomalaiselle yhteiskunnalle. Nyt en enää ole samaa mieltä kuultuani hänen "todelliset" mielipiteensä. Rasismia voi olla monenlaista ja hänen sanansa edustavat sitä pahimmmanlaista.

Vierailija
5/9 |
03.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
6/9 |
03.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä maahanmuuttaja ja ihminen taatusti. Pidin hänestä enemmän ennen näitä ihme lausuntoja ja ylimielisyttä, kun ei kutsu käynyt.

Siis eduskuntaan,hmmm ...

Surullista sinänsä, koska luulenpa, ettei pääse tulevaisuudessakaan.

Vierailija
7/9 |
03.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä hän RKP:läisten joukossa vaati hullunkiilto silmissä pakkoruotsia suomalaisille. MIKSI ???

Vierailija
8/9 |
03.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko sen suoremmin sanoa! Täydellistä suvaitsevaisuuden puutetta ja kansanvallan halveksumista.

"Perussuomalaisten Suomi ei ole se Suomi, johon minä tulin ja jonka eteen haluan tehdä töitä", Hetemaj toteaa.

http://www.mtv3.fi/uutiset/vaalit/index.shtml/arkistot/kotimaa/2011/04/…

Vierailija
9/9 |
03.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faden vaalisivulta lainattua:

"Positiivisen muutoksen aikaansaaminen yhteiskunnassa vaatii erilaisia aktiivisia toimijoita, jotka pystyvät tuomaan uudenlaisia näkökulmia ja ajatuksia yhteisten asioiden hoitamiseen sekä vastuun kantamiseen yhteisestä tulevaisuudestamme. Politiikassa vakuuttava esiintymiskyky ja näkemys asioista ovat eduksi. Lisäksi tarvitaan yhteistyökykyä, joustavuutta, suorasukaisuutta, määrätietoisuutta, inhimillisyyttä sekä nöyryyttä. Mielestäni minulla on näitä kaikkia. Se tekee minusta pätevän, koko kansan edustajan."

"Perussuomalaisten Suomi ei ole se Suomi, johon minä tulin ja jonka eteen haluan tehdä töitä"