Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen piirtänyt uutta taloa 3 päivää.

Vierailija
17.04.2011 |

Ja aika monta tuntia on kulunut tuohon, mutta tänään sain pohjan valmiiksi.

Nyt pitää piirtää vielä julkisivukuvat, niin voin lähteä kyselemään tarjouksia talotehtailta.

Olisi ehkä pitänyt panostaa siihen matemaattiikkaan koulussa, ja opiskella arkkitehdiksi.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksimissaan 120000€. Ollaan tekemässä meille riittävää taloa, taloudellinen, mutta toimiva pohja, ei mitään liioiteltua luksuslinnaa.

Haasteena oli saada tarpeet, rahat ja tontti toimimaan yhteen, mutta nyt se on tehty, ja olen oikein tyytyväinen :)

Ap.

Vierailija
2/4 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmas talo on piirretty ja kohta alkaa tarjousten metsästys::) Julkkarikuvia en laittanut mukaan mutta luonnostelevat vaihtoehdot pohjien ja selostusten perusteella, näin ainakin aiemmin.

eipä tuossa hirveästi matematiikkaa tarvita, hahmotuskykyä enemmänkin... rakennepiirrokset yms viimeistellyt lupakuvat kuitenkin piirtää ammattilainen on talo sitten tehtaalta tilattu tai paikalla tehty. Tärkeämpää on mitoitus harkkojen tai elementtien mukaan.... ja senkin voi tehdas tehdä omien mitoitustensa perusteella jolloin talo venyy tai kutistuu tarpeen mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tontti on vuokratontti, voidaan halutessamme lunastaa se myös itsellemme.

5. Mihin päin te olette rakentamassa? Minun piirrettävä nuo julkkarikuvat valmiiksi jotta voin näyttää niitä rakennusvalvonnassa ennen luvan hakemista (pakko käydä näyttämässä), ja tarjouksia lähdetään kysymään vasta kun valvonta on hyväksynyt luonnokset.

Ap.

Vierailija
4/4 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulla meillekin tuo julkkarien piirtäminen sillä talomme on 2-tasoinen vaikka rakennustapaselosteen mukaan pitäisi tehdä 2krs. Sitä me ei haluta, perusteluna kunnalle se että tonttia joutuu muokkaamaan liikaa jos tekee kellarillisen (kaavassa maininta - tonttia ei saa muokata tarpeettomasti...). Saas nähdä meneekö läpi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan